15 sierpnia 2017

Ale ja jestem czepialska

Hejka ~
Na dzisiaj [czy kiedykolwiek ten post się pojawi] mam dla Was taką mini-dramę [ponieważ mam nastrój, i to nie pierwszy raz, gdy jestem czyjąś ofiarą ;-;], dotyczącą [no kto by się spodziewał] tego, jak bardzo jestem czepialska. Heh.
~ powitajcie to znane zdjęcie ~
Jak pewnie już wiecie, na ll prawie codziennie jest jakaś większa lub mniejsza drama. Ciekawym faktem jest, że od dłuższego czasu prawie wszystkie dramy polegają na zarzucaniu mi czegoś. Czemu mnie?
Nie no, serio, to nie jest pytanie retoryczne.
W prawie każdej kłótni ktoś zarzuca mi, że się czepiam, hejtuję itp. Oczywiście zwykle biorą w tym udział te same osoby [raczej nie potrzeba tutaj wymieniać, kto lubi mi pocisnąć...], którym w jakiś sposób zaszkodziłam, naturalnie próbując zmieszać mnie z błotem.
Dzisiejsza/wczorajsza/drama z 14.08.17 jednak przerosła moje obecne oczekiwania, i mimo tego, że jest stosunkowo krótka... po prostu przestałam w pewnym momencie ogarniać, o co tu chodzi, i co ja w końcu komu zrobiłam ;-;

Głównymi bohaterkami omawianego sporu są:
   - xxJulinaxx
Czyli dwie [o, akurat się złożyło] 11 letnie użytkowniczki serwisu ll i [w przypadku Juliny, o ile się nie mylę] TM. Z tego co wiem, ♥ραѕтєℓσωα♥ na ll jest znacznie dłużej niż Julina, widać to w sumie po ilości komentarzy oraz prac opublikowanych na stronce.

Dobrze, przejdę już może do dramy [której nadal nie ogarniam]. Wczoraj wieczorem została wstawiona przez Julinę pewna praca z bardzo interesującym opisem, możecie to zobaczyć poniżej.
Oczywiście jak zawsze jestem bardzo czepialska, ponieważ zwróciłam jej na coś uwagę. Heh. Bo wiecie, komentarze pod pracami są po to, by kogoś chwalić i podziwiać, nie mamy prawa tam wytknąć komuś błędu, mamy prawo jedynie chwalić. Bo świat musi być pluszowy, pełen jednorożców i misi, znacie to.
Więc Mad [tak nie odnośnie posta... "mad" oznacza szaloną, wiecie o tym, nie? bo wiele osób tak do mnie mówi, i nieco dziwnie się czuję xd], jak na osobę nie ogarniającą o co chodzi przystało, postanowiła zapytać się, o co Julinie w ogóle chodzi.
Pragnę zauważyć, że po odpowiedzi Juliny na mój pierwszy komentarz nadal niezbyt ogarniałam o co chodzi, więc weszłam na jej profil i przejrzałam komentarze pod pracami, gdzie znalazłam jedynie dwie dyskusje z moim udziałem - pierwsza dotyczyła tego, że Julina uważała, że aplikacja B612 to program do robienia zdjęć, a ja chciałam jej uświadomić, że to aplikacja na telefon, a w drugiej dyskusji nawet broniłam Juliny przed osobami uważającymi, że nie może zrobić pracy na rakmoji kre khe, emoji challenge.
Lecimy dalej. Narzekałam na jej pracę emoji. Heh. pod spodem zobaczycie mój komentarz pod tą pracą, gdzie rzekomo narzekałam. Co do aplikacji - ludzie... czy nikomu nie wolno już zwrócić drugiej osobie uwagi, bo od razu czyni to z nas czepialskich? Serio?
Później Julina twierdzi, że z MRCLem nie jesteśmy osobami dorosłymi [komentarz jest do jednej z nas, ale serio nie mam pojęcia do której], by wytykać jej błędy. Acha. Fajnie. Nie wiedziałam, że błędy może mi wytykać jedynie osoba pełnoletnia [tak przy okazji... bliżej mi jest do 18-stki niż Tobie, Julino ;-;].
Następnie ucina dyskusję. Po co? Czemu?
Nie wiem jak inni, ale jeśli sama zaczynam z kimś dyskutować, to nie kończę rozmowy ot tak... przy okazji, Julina mogła napisać mi wiadomość, a nie wstawiać pracę, którą widzi każdy, a potem mieć pretensje, że MRCL się wtrąca. No sorry ;-;
[jak coś, screeny starszych dyskusji są czarno białe i ciemniejsze, żeby to wszystko odróżnić]
Tutaj oczywiście czepiam się, że aplikacja to nie program. No dobra, może i mogłam to sobie odpuścić, ale ludzie... to był zwykły komentarz. Nikogo nim nie uraziłam przecież... a w każdym razie tak myślałam.
Tutaj... ludzie, w tym komentarzu starałam się bronić Juliny, jako że nie każdy musi chyba być nominowanym, żeby wykonać jakiś challenge... ale według niej ją w jakiś sposób obraziłam. Może jakaś podpowiedź, gdzie ten komentarz jest obraźliwy i gdzie coś tam narzekam na jej pracę emoji?
Dobra, wracamy do głównego sporu.
Tutaj Julina przeprasza... a) mnie, za to że nie pisała do mnie [jak każdy normalny człowiek powinien do innych] z wielkiej litery, oraz że chciała skończyć dyskusję, b) MRCLa, że nie jest dość dorosła i zorientowana by wytykać nam błędy. Stawiam c) po prostu coś napisała, nie mając lepszego pomysłu na ripostę. Po tekście o zupie przestałam ogarniać dramę.
Następnie dostajemy komentarz dotyczący pracy [jakieś urozmaicenie, najs], i Julina jakby na moment zapomina, że chce mnie zniszczyć [w ogóle za dużo osób chce mojego końca ;-; co ja Wam wszystkim zrobiłam? nie możecie znaleźć innego kozła ofiarnego?].
Później Vit zwraca uwagę na istotny szczegół, czyli fakt, że Julina mogła napisać do mnie wiadomość, i raczej nie mogłaby mieć wtedy pretensji, że ktoś się jej wcina w dyskusję. W sumie to nie wiem, czemu nie dostaję jakiejś masy hejtu na priv, tylko praktycznie każdą dramę muszą oglądać wszyscy na ll, gdzie i tak najczęściej wychodzi na moje. Nie wiem już ;-;
A teraz wchodzi druga bohaterka. Oczywiście w każdej, absolutnie każdej dramie przeciwko mnie [czyli tak w sumie w 80% dram na ll] musi brać udział ♥ραѕтєℓσωα♥, dawniej Kate19 [nutka, którą zapomniałam jak się wstawia z laptopa].
Oczywiście komentarz jest o tym, że się czepiam.
Musiałam dodać swój cytat, nie mogę powoli bez niego żyć.
Pragnę zauważyć, że w moim odczuciu czepia się ♥ραѕтєℓσωα♥, ale... komentowanie dalej nie ma sensu, próbowałam już na wiele sposobów, jednak ona staje okoniem i upiera się zawsze, że to ja jestem tą złą, biorąc udział w każdej dramie przeciwko mnie, dorzucając swoje trzy grosze i dając wszystkim pokaz tego, jak bardzo mnie nienawidzi.
Na tym spór, którego dalej nie mogę ogarnąć się kończy.
A ja przechodzę w tryb dydaktyczna nin i trochę sobie pogadam.

Dziwi mnie, czemu prawie każda drama jest skierowana przeciwko mnie, i zawsze odbywa się na forum całego ll. Jakby wiadomości prywatne czy skrzynka mailowa [podaję swój e-mail publicznie, to nie jest dla mnie żadna tajemnica] nie istniały. Bo absolutnie każdy na stronie musi widzieć, że pałacie do mnie nienawiścią i chcecie to pokazać.
Nie wiem, ja jakoś jeszcze nigdy nie zrobiłam takiej pracy z dramą, żeby pisać w opisie np. "do nusicbsuw, nie czepiaj się, mogę robić co mi się podoba :)", bo uważam że to dziecinne i bezsensowne. Jednak jestem w tym poglądzie odosobniona.

Jako ciekawostkę czy coś dodam, że przykro mi jest, kiedy zwrócę uwagę komuś na TM, a później ta osoba zaczyna omijać mnie szerokim łukiem. Może i zabrzmię dziwnie, ale nie mam nic złego na myśli, kiedy zwracam komuś uwagę, i robię to tylko po to, by ta osoba nie popełniła tego błędu ponownie. Jest mi zwyczajnie przykro, gdy potem na TM czy ll jestem dla tych osób be ;-;
Powoli tracę wiarę w ludzi, kiedy na mój komentarz czy wiadomość, wysłaną w dobrej intencji otrzymuję odpowiedź w postaci "nie czepiaj się mnie", czy ktoś zaczyna się mnie bać.

Taką pomniejszą sprawą, którą chciałabym przy okazji poruszyć, jest to...
Ogólnie tutaj Betty służy mi [znowu ;-;] jedynie za przykład... powiedzcie mi, ludzie, czemu ja dowiaduję się, że jestem czyimś arbuzem, pierogiem, ciastkiem czy innym żarciem?
I to najczęściej piszą to osoby, z którymi nie miałam nigdy bliższego kontaktu, o rozmowie nie wspominając...
Nie zrozumcie mnie źle, to jest miłe, gdy piszesz, że kogoś podziwiasz, ale niektórym robi się niedobrze, gdy przez to że lubisz prace danej osoby traktujesz ją jak przyjaciela. Ludzie.
Czy tylko dla mnie przyjaźń to relacja międzyludzka, która wymaga poznania drugiej osoby, rozmowy z nią i spędzania wspólnie czasu? Od kiedy można się zaprzyjaźnić z kimś, kogo nie znamy, nawet nie lubimy?
Mi [oraz wielu innym osobom] nie jest przyjemnie, gdy co jakiś czas dowiaduję się, że jestem jakimś jedzeniem dla osoby, której nie znam ;-; może nie wiem, zapytacie te osoby o zgodę czy coś?


PS. coraz mniej identyfikuję się z MadCalanchoe ;-; nie wiem, czemu tak jest, ale... nie zdziwcie się, jak pewnego dnia napisze do Was ktoś inny.

41 komentarzy:

  1. Lel,Betty z tymi arbuzami dowaliła. Nie sądze, że ktoś z tych jej całych "arbuzów" ją lubi, i z nią pisał. Ja myśle, że po prostu Ci zazdorszczą i robią takie dramy. A pastelowa to pastelowa, i tak będzie bronić swojego zdania byle, by większości dokopać. Jak zaorała siebie myślałam, że się potne mydłem, bo kto może być aż tak nierozumny, że obrone traktuje jako "czepianie się".;-;
    ~Dream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ;-; napisałam do niej na priv, a ona do mnie coś w stylu "to grupa osób, które lubię"... no ok, ale mogła ująć to jakoś inaczej, np. "na ll lubię ******", a nie nazywać nas swoimi arbuzami czy innym żarciem... tak przy okazji, na watt chyba było coś takiego, że homoseksualne osoby [mające partnerów na wattpadzie] zakładały tam konta z nazwami w stylu "sałatka ******", więc z tym mi się to kojarzy...
      Jak przeczytałam Twój teks o cięciu mydłem to padłam xddd świetnie to ujęłaś xd

      Usuń
  2. Niektórzy ludzie po prostu tak mają. Raz w życiu zwrócisz im uwagę, powiesz do nich jedno słowo [ lub napiszesz], a oni i tak się obrażają i ogłaszają całemu światu jaka to ty jesteś zła i okropna. Miałam tak ostatnio z jedną dziewczyną z mojej klasy, która na grupie klasowej na messengerze napisała coś w stylu: Nie zdziwcie się, jak od dzisiaj będę dla was nie miła, mam już wszystkiego dość. Ja potem napisałam coś do niej zupełnie nie na temat, a ona od tak zrobiła mi wywód na pięć stron o tym, że przejmuję się tylko swoimi własnymi problemami i nie dostrzegam, że inni też je mają. Tak, bo jestem taka okropna, że się jej nie spytałam, czy trzeba jej pomóc. Nie ważne, że przez ostatni rok zamieniłam z nią może dwa zdania.XDD
    Serio nazwała cię swoim arbuzem? XDDD Ja rozumiem, że jeszcze można napisać, że się kogoś podziwia itp itd, ale że od razu jest jego Arbuzem? XD
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie tak... nie zmienia to jednak faktu, że jest mi niezbyt miło po czymś takim ;-; oh... współczuję, miałam podobnie ;-;
      Niestety... eh, nie chcę być niczym żarciem ;-; mam przyjaciół, oni mi wystarczają.

      Usuń
    2. Jak to nie chcesz być niczyim żarciem? Nie zostaniesz moim zgniłym ziemniakiem? To takie smutne... XDDD Oczywiście żartuję :D
      - FloRainly

      Usuń
  3. "Czemu ja dowiaduję się, że jestem czyimś arbuzem, pierogiem, ciastkiem czy innym żarciem?" - jak to przeczytałam to padłam. A z całym tym postem całkowicie się zgadzam i nie rozumiem tej Juliny i pastelowej.
    Clavi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, czyli jednak mam niezłe teksty czasami xd

      Usuń
  4. Okey, jedyne czym potrafię to skomentować to facepalm. Ludzie serio chcą robić dramy ze wszystkiego ;-;
    Co do Betty... Ja też jestem arbuzem ;-; I też nic o tym nie wiedziałam ;-;

    PS. Miłego wyjazdu ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio strzelam facepalma tak często, że powoli zaczynam przypominać ofiarę przemocy domowej ;-;
      Heh, witaj w klubie... *przypomina sobie szok Vit na wieść o tym, że jest królową arbuzów*
      Dzięki ♥ już wróciłam, ale to praktycznie inny świat... czuć to od razu po jakości dróg ;-; w Polsce to jakaś tragedia...

      Usuń
  5. Taaaa, dramy.... Kajtek (aka pastelowa) prawie zawsze tam jest

    I ten, nutkę w kompie się robi przyciskając alta i sześć razy klawisz 2 z prawej strony jakby co ♫

    A nazywam Cię Mad, bo jakbym pisała MC to by mi się kojarzyło z Minecraftem.... A szaleni ludzie nie są źli (no chyba, że ci z psychiatryka :') )
    No i Mad się szybciej pisze, to wiesz... Raczej nie powinnaś być zdziwiona.

    ~~Rouge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, też to zauważyłam ;-; i zawsze jest przeciwko mnie... eh, tradycja prawie ;-;
      O, dzięki za radę xd zapomniałam już, jak ją robić ♫ [działaaaaa]
      Minecraft ninu, dobre ;-; wiem, szybciej to napisać, ale ciekawiło mnie czy wiecie, jak to zabawnie brzmi xd czasami dla beki tłumaczę komentarze na np. "szalona, to jest piękne!" xddd

      Usuń
  6. Yyyyy no to niezła drama się toczy na Ll.... Moim zdaniem (i pewnie innych też) Twoje komentarze to nie czepianie się, ci co uważają że się czepiasz się czepiają (mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi bo to trochę pokrecone wyszło)
    Ogólnie mówiąc... Doszlam do wniosku że dobrze że mnie nie ma na Ll. Na TM też zdarzają się dramy ale zazwyczaj rzadko.
    ~ The One-Metis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No... ta drama wgl dalej trwa, ale nie mam siły publikować jej tutaj co chwila ;-; wstawiłam jedynie istotny dla mnie fragment ;-; Ogarniam, spoko xd
      Cóż, wiem coś na temat dram na TM i ll, i cóż... może i na TM są rzadziej, ale tam tak jakby... mam wrażenie, że mniej ludzi myśli, i np. jeśli ktoś skrytykuje jakąś pracę, od razu staje się w oczach innych hejterem, co nie jest fair ;-;

      Usuń
  7. ech... te dramy, nie będę się wypowiadała na temat pastelowej, jak i na temat tej drugiej ;.; Moje zdanie że jestem czyimś żarciem, a nie znasz tej osoby już znasz ~.~ zapalmy [*] dla LL.

    ~Nankari~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, na niektóre temat szkoda gadać... znam, znam xd
      \_[*]_/ <- z podstawką nawet

      Usuń
  8. Dokąd ten świat zmierza? Kilka lat i już każdy będzie miał jakieś arbuzy z którymi słowa nie zamienili ;-; Taak..ja na te arbuzy też padłam :,)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem... często się nad tym zastanawiałam, i wiem jedno - nie podoba mi się ten kierunek.
      Cóż, może nawet nie lat... przeraża mnie to, bo to nie jest pierwszy raz, kiedy się spotykam z czymś takim. Nie wiem, może jestem jakaś cofnięta czy mam przestarzałe poglądy, ale dla mnie by być czyimś przyjacielem jednak trzeba nieco więcej niż sam podziw...

      Usuń
  9. A ja ciągle coś cytuje- Dopóki na ll sa dramy, to ktos na nim jest ~ Elyssa
    Nie mam niczego więcej do powiedzenia, dramy sa częścią ll, a zdarzają się prawie codziennie.
    Ja oczywiście jestem po stronie MC(tak lepiej?), co do żarcia to narobiło mi to apetytu... *myśli o torcie z kremem kawowym i ananasowym co ma być za pół godziny*
    ♥AnkaArtStudio♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już lubię ten cytat xd mój aż stworzyłam w takiej formie, w jakiej jest w poście w picmonkey, żeby czasami go wstawiać... i czuję, że będzie pojawiał się dużo częściej, niż przewidywałam.
      Tak... ll = dramy, niestety ;-;
      Znaczy, nie że nie możecie mi pisać Mad, po prostu chcę żebyście wiedzieli, że to czasami zabawnie brzmi xd ej daj tortu plz *-*

      Usuń
    2. Jeszcze moje mądre słowa: społeczność lillalou rządzi się trzema prawami- dramy, czepialstwo, obwinianie innych bez potrzeby
      ♥AnkaArtStudio♥

      Usuń
    3. Dzięki za docenienie.
      ~Elyssa

      Usuń
    4. Nie ma za co xd zasłużyłaś za te słowa

      Usuń
  10. Jak zwykle spóźniona, ale warto się wypowiedzieć.
    Kiedy to czytałam to cały czas się śmiałam xD Głupota ludzi mnie już nie żenuje, a śmieszy, ale to pewnie z powodu pewnych osób z mojej byłej klasy. Jak ta dziewczyna zaorała sama siebie to zrobiłam takiego facepalma, że słyszała mnie moja mama z drugiego końca mieszkania xD
    Czepialstwo; coś co wypominają mi ludzie od klasy 1. Przykład, rozmowa autentyczna:
    "Kol: No i ja włanczam komputer...
    Ja: Nie włanczam tylko włączam!
    Kol: Och, czepiasz się, ja mówię tak jak chcę." ;-; Pewnie dlatego już mnie to nie denerwuje, a śmieszy.
    Co do arbuzów, pierogów naleśników etc. wypowiedziały się osoby wyżej, a ja się z nimi zgadzam.
    PS. Właśnie teraz zdałam sobie sprawę, że ta Julita i Pastelowa są praktycznie w moim wieku ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, to chyba dobrze xd mnie to bawi od dawna xd
      Oh, ja za często strzelam facepalmy ;-; ten przykład... współczuję ;-;

      Usuń
  11. Moi rodzice już widzieli to, zgłoszę to gdzieś

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez mojej zgody nie możesz umieszczać informacji o mnie publicznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli nie usuniesz posta to będzie to wielkie chamstwo z twojej strony

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaraz ja o tobie zrobię i napiszę by wszyscy cię zgłaszali

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiesz jaką przykrość mi tym zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Odpowiedzi
    1. @Fifki Msp - Radzę ci skończyć z internetem skoro aż tak emocjonalnie podchodzisz do wszystkiego co się tutaj znajduje. Zbyt wielu informacji tutaj o Tobie nie ma, więc o co ten szum?
      Idź się lepiej pouczyć zamiast cały czas się wykłócać ze starszymi i bardziej doświadczonymi osobami niż ty.
      -Reznov

      Usuń
  17. Odnośnie tych 7 [?] komentarzy wyżej [jakby w jednym się nie dało...] - moja droga, korzystałam z prawa cytatu, i nie złamałam żadnego przepisu. Ty, obrażając mnie w internecie [publicznie, podkreślam, publicznie, na forum całego ll], dałaś mi możliwość udostępnienia tego. Twój profil, kłótnia którą zaczęłaś i wszystkie idiotyzmy, które tam wypisywałaś - to wszystko jest publiczne. Każdy może wejść sobie na ll i to przeczytać, więc nie wiem o co masz pretensje. Nie potrzebna mi Twoja zgoda, nie złamałam prawa.
    Żeby wszyscy mnie zgłaszali? Po co?
    Najpierw publicznie [P U B L I C Z N I E, NA FORUM CAŁEGO LL] mnie obrażasz, a teraz masz czelność mieć pretensje? Mam prawo publikować Twoje komentarze w internecie, jeśli udostępnisz je publicznie [czy to takie trudne do zrozumienia?].
    Może, nie wiem, należało pomyśleć, zanim mnie obrażałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nazywanie mnie "wredną dziewuchą" i blokowanie na ll jest oznaką słabości.
      Zachowujesz się typowo - "postąpiłam źle, ktoś to zauważył i muszę go ukarać". Niestety, Twoi rodzice nie mają mi nic do zarzucenia ;-; jakie chamstwo? A co, to, co na mnie wypisywałaś, to już nie jest chamstwo, tak?
      Niektórzy chyba uważają, że wolność słowa działa w jedną stronę ;-;

      Usuń
  18. Przypuszczam, że Fifki Msp to xxJulianaxx, tylko Ją stać na takie zachowanie. Pastelowa by to zignorowała, i jest na tyle dojrzała emocionalnie, że by nie pisała tych żałosnych komentarzy. Tak wogóle, to gdzie zgłosisz posta Nin?
    AnielkaArt♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tego mam pewność xd z pastelową rozmawiałam na priv, ona przynajmniej ma tyle godności, żeby nie robić z siebie idiotki na forum internetu ;-;
      Ale ludzie... od kiedy przestrzeganie prawa jest złe i nielegalne?
      No... też się zastanawiam ;-; na priv zrobiła mi konkretny spam...

      Usuń
  19. O matko, jak przeczytałam o Ciebie i Choco jako "arbuzach" Betty to normalnie się tarzałam na ziemi ze śmiechu xdd A jak o Vit królowej arbuzów to po prostu śmiejąc się, zakrztusłam się powietrzem xdd
    Racja co do pastelowej, jest dojrzalsza od xxJulinyxx :/ właściwie nie mam o czym pisać bo i Ty i inni komentujący wszystko napisali ;-; tak to jest jak się nie ogarnia nowych postów ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, nie Ty jedna xdd
      No, z dwojga złego wolałabym konwersować z pastelową, z nią przynajmniej da się jakoś porozumieć, a z Juliną... sama widzisz, jak próba konwersacji się kończy ;-;

      Usuń
  20. To się robi nawet śmieszne XDD
    No bo serio? Tak zachowują się przedszkolaki. Ona naprawdę się zachowuje jak mała dziewczynka. Obraża się na ciebie, bo raz ją poprawiłaś i mówi wszystkim jaka to ty jesteś zła i niedobra, a kiedy ty mówisz innym o tej sytuacji, to ona straszy cię, że powie o wszystkim rodzicom.
    Fifki Msp, czy jakkolwiek się tam nazywasz - A to, że ty napisałaś pod swoją pracą na lilla lou, żeby przestała się ciebie czepiać to nie było nie miłe? Ona raz zwróciła ci uwagę i raczej nie zrobiła tego w formie - Ha, ha, ha bo ona nie odróżnia programu od aplikacji, jaka ona jest głupia - Tylko naprawdę zwyczajnie ci o tym powiedziała i to ty zaczęłaś całą aferę. Ja rozumiem, że może ci być przykro, ale to ty wszystko zaczęłaś.
    I sama sobie nie poradzisz w internecie, tak? Trzeba się od razu poskarżyć rodzicom...
    Niedługo to rodzice będą straszyć dzieci - Nie zakładajcie sobie żadnych kont w internecie i nic tam nie piszcie, bo jak raz się pomylicie, to przyjdzie zła Nin i was zje.
    XDD
    Ja już chyba powinnam kończyć :D
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No a nie xdd
      Cóż, myślałam że jak się ma 11 lat, to jest się nieco... hm... dojrzalszym [np. pastelowa się zachowuje dojrzale jak na swój wiek] ;-;
      Śmieszy mnie ta logika xd no właśnie, nie wiem, czy ja nie mam już prawa chociaż poprawić komuś błędu? I jeszcze naskakuje na mnie, że to udostępniam. Helou, przecież ja pokazuję tylko to, co ona sama o sobie napisała...

      Usuń
  21. ninu, te wszystkie stworzenia to dzikie kanibale '-' ale boją się przyznać, bo mogą zostać zepchnięte na margines, więc podpisują swoje listy osób "do zjedzenia" w jakiś kjut sposób ;w; np arbuzy, pierogi, kluski, kromki suszonych chlebków z masłem czosnkowym i szczypiorkiem etc ^^ powinnaś zacząć się bać ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja sobie tak na LL wchodzę... I pada na profil Betty i czytam se opis. *Nagle myśli* WHAT?! Mad (bo wtedy byłaś MC XD) jest jej arbuzem? Dziwne... Vit też? LOL... L.O.L XD A ta Juliana/julunia/nasza ripościara nie jedną Ciebie uraziła. <-- xdd wgl co jej przyszło do głowy by udawać mądrzejszą od 16 latki ;-;

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję