20 sierpnia 2017

Back to school

No hejka ~
Miało tego nie być, jednak... nie mam niczego ciekawszego dla Was, więc będzie BTS [wiem, k-popem powiało]. Uprzedzam, że w poście pokażę zeszyty [ponieważ piórnik mam z tamtego roku, a plecak... tak jakby nie jest gotowy], i niektóre z nich mogliście widzieć w poście sprzed roku [jak teraz patrzę, ile wtedy miałam wyświetleń...]. Nie ozdabiam zeszytów, wolę kupić sobie jakiś z ładną okładką, więc... nie spodziewajcie się przeróbek.
plan lekcji wydrukowany z My Pink Plum!, papier do akwareli Canson Student
Zeszyty kupuję w wielu miejscach, większość z tych, które pokażę jest z biedronki. Nie każdy jest kupiony w tym roku, mam też starsze zeszyty, których nie użyłam w gimnazjum, ale możliwe że dostaną szansę w liceum.
Nie jestem jeszcze pewna, ile konkretnie przedmiotów będę mieć, oraz jaki zeszyt będzie potrzebny do czego, stąd raczej nie wykorzystam wszystkich z tego wpisu, wybiorę sobie trochę. Jeśli ktoś jeszcze nie wie - po wakacjach zaczynam naukę w 1 klasie liceum ogólnokształcącego, na profilu lingwistycznym [pol-ang-geo]. Osobiście cieszę się, że zmieniam szkołę, przyda mi się inne środowisko.
Na pierwszy ogień idą raczej zwyczajne zeszyty - wszystkie są w kratkę, za to te dwa po środku i po prawej mają przezroczyste okładki, więc fajnie, że będzie widać przez nie podpis. Co do tego najciemniejszego - naklejkę z przodu można odkleić, ale nie jestem pewna, czy to zrobię, skoro są na niej linie na podpis [oraz nie jestem dobra w odklejaniu różnych rzeczy... nie licząc taśmy malarskiej].
Zeszyty, które raczej kojarzycie ze starszego posta, które nadal czekają na swoją kolej. Bardzo podobają mi się te motyle, a różowy zeszyt... kojarzy mi się tylko z jedną piosenką, i od razu jak na niego popatrzę, zaczynam to nucić [ktoś zgadnie, o którą piosenkę mi chodzi? odpowiedź na dole posta]. Niebieski zeszyt jest o tyle ciekawy, że jego okładka jest papierowa, i planuję coś na niej zrobić, ale nie jestem jeszcze pewna co... wszystkie zeszyty są w kratkę [w linie mam chyba 2 ;-;].
Tutaj same stare zeszyty - podobają mi się jednak napisy, zwłaszcza ten o Kopciuszku :') mimo że sama nie przepadam za kupowaniem butów. Wszystkie są w kratkę, bo tych będę potrzebowała najwięcej.
Kolejne zeszyty z pięknymi tekstami, a z tym na wierzchu zgadzam się całym sercem. Planuję użyć w tym roku tego z kotem, jest zbyt piękny, by musiał dłużej czekać... wszystkie mają kartki w kratkę.
Na koniec zeszyty, które podobają mi się najbardziej ze wszystkich - z motywami liści i kwiatów [wiecie, ostatnio kocham motywy liści, co pewnie widać po designie chrysi :')]. Ten po środku i po lewo są w linie - rzadko używam takich zeszytów, jednak te okładki zbyt mnie kusiły. Osobiście lubię pisać w mniejszych odstępach, np. w gimnazjum w prawie każdym zeszycie pisałam co kratkę [tak przy okazji, małe pytanko - czy tylko ja zużywam na jeden rok szkolny tylko jeden zeszyt do matmy? często nawet dokańczam ten z poprzedniego roku...], a pod koniec roku nawet w polskim nie robiłam tego zgodnie z wyznaczonymi liniami. Nie wiem, jakoś lubię jak moje zeszyty są ciasno zapisane... łatwiej mi korzystać wtedy z notatek.
Mam jeszcze nieco niekoniecznie związanych ze szkołą rzeczy - jedną z nich są te naklejki 3D [w sensie, że skrzydła nie są klejone, i można je tak jakby podnieść, rozumiecie chyba]. Kupiłam je przez internet w emipku, i jakoś razem z innymi rzeczami, które zamówiłam, naliczył mi się rabat i te naklejki kosztowały mnie 2 grosze.
Kolejnym zakupem z emipka, który chcę Wam pokazać, są ozdobne taśmy klejące. Tak, skusiły mnie do zakupu filmiki Sami, jednak postanowiłam nie zamawiać washi tape, tylko wypróbować to, co ma do zaoferowania empik. I tak przyszły do mnie 2 zestawy po 5 taśm. Nie są jakieś strasznie błyszczące, ale matowe też nie, nie jestem pewna, jak mogę to określić...
Tak prezentują się taśmy naklejone na białą kartkę [A5, jeśli ktoś ciekawy]. Szczególnie podobają mi się motywy z sowami oraz w białe kropeczki. Jedna paczka z 5 taśmami kosztowała ok. 16 zł, więc wychodzi za jedną rolkę ok. 3 zł 20 gr.

Co do przyborów, to byłoby na tyle - chciałabym jednak polecić Wam trochę filmików o tematyce właśnie back to school, które znalazłam na YT, i które szczególnie mi się podobają. Są jednak po angielsku, nie wiem, czy to przeszkadza, czy nie... jak coś zawsze jest google translate czy polskie napisy [jeśli akurat filmik takie ma].

Jeśli o tym wcześniej nie wspominałam, SaraBeautyCorner to jedna z moich ulubionych zagranicznych youtuberek. Bardzo podobają mi się jej filmy [w których przeważa tematyka DIY], oraz to, jaką jest pozytywną osobą, więc wszystkim, którzy szukają nieco innych pomysłów na np. przerabianie ubrań czy rzeczy codziennego użytku chciałabym polecić jej kanał.

Sama rzadko robię DIY, głównie przez to, że nie posiadam wielu potrzebnych do tego narzędzi [np. pistolet z klejem], oraz że wątpię, by rodzice wyrazili zgodę... ale lubię oglądać filmiki z DIY, które inspirują mnie do rysowania [może i to dziwne, ale tak jest w moim przypadku].

Troom Troom to kanał, który "odkryłam" dość niedawno, i z tego co się orientuję, przeważają tam nieszkodliwe pranki [w sensie nie takie, że np. latasz nago po galerii czy coś ;_;]. Mają jednak nieco filmików, które związane są z powrotem do szkoły, i takie chcę Wam dzisiaj udostępnić.

Filmik z jadalnymi przyborami szkolnymi [ten uczuć, kiedy ostatnio częściej używasz angielskiego niż polskiego, i nie wiesz, jak coś określić po polsku...] uważam za szczególnie ciekawy xd sama nie wypróbowałam jeszcze żadnego "przepisu" z filmiku, ale mam w planach kiedyś to zrobić.

Jako taki "gratis" mam dla Was plany lekcji, które wykonałam rok temu dla zabawy, jednak jeśli komuś się spodobają, można śmiało pobrać je stąd [jedyny opublikowany post, i TAK, nie mam tylko jednego bloga, ale tylko na chrysi jestem względnie aktywna].

Na dzisiaj to będzie tyle z mojej strony - przypominam jeszcze o zadawaniu pytań do Q&A [ankieta w poprzednim poście lub nad postami w widoku na komputer].

PS. w której [jeśli jeszcze się uczycie] klasie/na którym roku będziecie po wakacjach?
PPS. ktoś domyśla się, z jaką piosenką kojarzy mi się zeszyt z motylem? Little Mix - "Wings" [mama told me not to waste my life, she said spread your wings, my little butterfly - o ten fragment konkretnie mi chodziło]

48 komentarzy:

  1. Oh, masz plan lekcji od MyPinkPlum ❤ Ejj, ja już nie wiem, kiedy ja zaczynam się jarać liśćmi nagle ty zmieniasz design i częściej je u ciebie widzę xd

    ~Kam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ♥ niby miałam drukować sobie te z tego roku, jednak zakochałam się w tym niebieskim z 2016 *-* wgl papier do akwareli dał mu taki świetny wygląd... aż nie mogę się doczekać kiedy go wypełnię xd
      Idk, telepatia normalnie xddd

      Usuń
  2. Zgadzam się z Tobą, ten zeszyt z kotkiem jest taki piękny. Ja też kupuję zeszyty w Biedronce(nawet większość). Ps. Idę teraz do siódmej klasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej ♥ ja mam dużo rzeczy z biedronki xd chyba większość czytelników idzie teraz do 7... ciekawie się złożyło nawet xd

      Usuń
    2. Ja też idę do 6, Hearciku, piontka! ^^

      ~~Rouge

      Usuń
    3. Też do szóstej, piona!
      ~Chomiś

      Usuń
    4. *Piątki dla wszystkich ktorzy idą do 6* heh xd

      Usuń
    5. Szłaś Hearciku jako 7-dmio czy 6-cio latek?

      Usuń
  3. Bardzo fajne zeszyciki ^^. Ja w tym roku idę do siódmej (choć, gdybym poszła jako siedmiolatek to do szóstej), nie mam pojęcia z jaką piosenką ci się kojarzą te motylki. Mi z No Money^^. Idk jak tobie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay ^^ ja poszłam chyba jako 7-latek... chociaż nie wiem, jak to liczyć, skoro mam urodziny pod koniec roku szkolnego...
      Co do piosenki, to zostawię Wam jeszcze czas na zgadnięcie, może ktoś ma jakieś skojarzenia z tym napisem...

      Usuń
    2. Co do piosenki to wątpię, żebym odgadła. Póki co słucham Coldplaya i Eda Sheerana

      Usuń
  4. Mniammm *-* mam smaka na linijkę xD Nie no mega fajne pomysły ^^ a najbardziej mi się podoba z twoich zeszytów kotek ^*^ też chcę taki ^^ [też mam kota ^^]

    OdpowiedzUsuń
  5. A przypadkiem nie w białe kropki na niebieskim tle? ;p

    Ehh, przypomniała mi się moja koleżanka z ławki, która mi mówiła ciągle, że szkoduję zeszyt z matmy ;-;

    ~~Rouge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklerozum dominum, już poprawiam :')

      Usuń
  6. Śliczne zeszyty. SaraBeautyCorner to według mnie jedna z lepszych youtuberek. Btw ja idę do 6 klasy :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay ^^ według mnie też prowadzi jeden z ciekawszych kanałów, bardzo lubię ją oglądać.

      Usuń
  7. Cudne zeszyty^^ Ja już mam większość zeszytów kupionych, brakuje mi trzech.
    Ja idę 7 klasy (juhu😑), ale powinnam iść do 6. Tak chciałam iść na mat-inf w gimnazjum, ale nie... By mieć jakieś szanse na dobre liceum, Zuzia musi iść do dwujęzycznej. Przynajmniej nie muszę siedzieć dłużej w starej szkole. To by było straszne.
    Mi się żadna piosenka nie kojarzy... Teraz słucham głównie muzyki polskiej i trochę Alana Walkera.
    ~Zizin (wyjątkowo z anonima)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, u mnie nie było profili w gim... ogólnie gdyby nie internet pewnie nie wiedziałabym, że w gim można wgl mieć profil ;-; współczuję...

      Usuń
    2. U mnie w gimnazjum tez nie ma profilu. Bo zwykle chyba nie ma, prawda? Dopiero w liceum są dużo częściej :D
      - FloRainly

      Usuń
  8. Fajny plan lekcji, taśmy i zeszyty. A ja idę do trzeciej gimnazjum.(Tak w ogóle to mój pierwszy komentarz u ciebie)
    ~Oklusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ [sorki że teraz odpisuję, uciekł mi Twój komentarz]
      W trzeciej jest spoczko, chyba najbardziej z całego gim podobała mi się właśnie trzecia klasa.
      Pierwszy, ale mam nadzieję że nie ostatni xd witaj na chrysi!

      Usuń
  9. Śliczne zeszyty ^^
    Ja idę do drugiej gimnazjum. Ostatni rocznik w gimnazjum, pozdrawiam. XD
    Jeszcze nie mam kupionych żadnych nowych zeszytów. Znaczy mam kilka z zeszłego roku, jeszcze nieużywanych. I muszę nareszcie kupić nowy zeszyt do religii - miałam jeden chyba 60-kartkowy od czwartej klasy do pierwszej gimnazjum i trochę się już zużył XDD
    I jeszcze trzeba kupić nowy piórnik i plecak - oba mam też od czwartej klasy XDDD
    Jaka to może być piosenka... Ostatnio zbyt mało słucham muzyki i raczej nie skojarzę. Słucham prawie tylko Imagine Dragons XDD
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdro xd ja jestem ostatnim rocznikiem, który kupował książki ;_;
      Moje są w większości z tamtego roku, chętnie kończyłabym te z gim, ale skoro będę w LO, wolę sobie nie mieszać... ja mam plecak, ale chcę go jakoś ozdobić, tylko jeszcze nie wiem jak ;-; mam nity, więc może coś z tego będzie...
      Dobra, napiszę co to za piosenka w poście xd

      Usuń
  10. Super zeszyty *.* Ja mam ten z motywem Hawaii ^^
    Ja idę do siódmej klasy ;-; Osobiście żałuję, że zlikwidowali gimnazja, bo chciałam się uwolnić od mojej klasy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej ^^ cieszę się, że nie tylko ja go mam xd
      Wgl właśnie wróciłam z biedry, pewnie kolejny post o zakupach zrobię xd też żałuję... szkoda mi ludzi, którzy przez całą podstawówkę chcieli wyrwać się ze szkoły, a nagle się dowiedzieli, że dostaną w niej jeszcze 2 lata... mimo że w gimnazjum nadal użerałam się ze swoją klasą.

      Usuń
    2. Ja uwielbiam moją klasę, ale jest dość mała. Jeśli nikt nie dojdzie do razem ze mną będzie 11 osób

      Usuń
    3. Ja nie przepadałam za moją klasą z gim ani z podstawówki. Spotkałam jednak klasę z LO, i zapowiada się świetnie. Hm... u mnie w podst w klasie było 10 osób, w gimnazjum 21, a w LO będzie 18 [chyba że połączą nas z inną klasą, co jest bardzo prawdopodobne, wtedy będzie chyba 35].

      Usuń
    4. No tak, ale rzecz w tym, że moja szkoła jest prywatna

      Usuń
    5. Hm, nie wiem, jak jest w prywatnej... zawsze chodziłam do publicznej, i moja klasa zawsze była najmniejsza ;-;

      Usuń
    6. W prywatnej jest chyba mniej osób i jest napewno płatna ;-;

      Usuń
    7. U mnie klasa jest największa z całej szkoły ;-;
      Ja bym się uwolniła od ludu z klasy, bo mała część, i to ta fajniejsza, chciała iść do tego gim. co ja ;-;
      Choco

      Usuń
    8. To ja chodzę do małej szkoły i rzadko kiedy są dwie równoległe klasy. XDD Ale w naszym przypadku zgłosiło się dużo dzieci i zrobili właśnie dwie klasy, więc chodzę do klasy B. :D Ale na początku w naszej klasie było 10 dzieci. Ale przez lata jakoś tam dochodzili i aktualnie jest nas 18. I my od razu mamy razem podstawówkę i gimnazjum, ale mi to pasuje, bo naprawdę lubię moją klasę i z większością osób się dogaduję
      - FloRainly

      Usuń
  11. Post mi się bardzo podoba, a któreś DIY zrobię. Ja do 5.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ^^ daj znać, jak Ci poszło, jeśli zrobisz, będzie mi miło ^^

      Usuń
  12. Piękne zeszyty! ^^ Ja do matematyki w jednym roku umiem zużyć 3 zeszyty 60 kartkowe, a wcale nie zostawiam dużo wolnego miejsca. W całym poście najlepszy był ten plan lekcji!♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay ^^ wow, ja chyba najwięcej zeszytów zużyłam w 6 klasie, i były to chyba właśnie 3 zeszyty po 60 kartek. W gimnazjum jednak zaczęłam kupować takie po 160, i to był strzał w dziesiątkę - miałam cały rok w jednym zeszycie, i mogłam nawet dopisać kilka lekcji z września w zeszycie z zeszłego roku, więc polecam.
      Dzięki xd

      Usuń
    2. Ja chciałam, używać grubszych zeszytów, ale jak zobaczyłam zeszyty rówieśników (90 kartkowe) to się załamałam, bo były całkiem zniszczone. Mówili mi również, że trudno się piszę w tak grubych zeszytach.
      PS: Mam ważne pytanie jak mam przeczytać twój nich wervuio, nie wiem jak to się czyta i jak go wymawiam to plącze mi się język XD Twój stary nich MadCalonchoe lub Lossëhelin czytałam bez trudu, ale ten to jakaś masakra jeśli chodzi o moją wymowę. XD Proszę napisz odpowiedź :)

      Usuń
    3. Moje się niezbyt niszczą xd mimo że ich nie szanuję...
      Hm... szczerze to albo łerwujo, łerwiu albo werwuio, jak większość osób, do do skrótu to werw, łerw lub wuerwu [powiało moją "genialną" fonetyką ;-;]

      Usuń
  13. Ja idę do 6 ;-; Ale na serio ten zeszyt z kotem jest cudowny ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja idę do 6;.; lels, wreszcie nie wyskakuje mi błąd jak chce wejść na jakiegoś bloga. Ten zeszyt z kotkiem odchodzi po za skale. Też ostatnio kocham liście _._ ma ten zeszyt z napisem twisted mind. A tak wgl to ten pierwszy zeszyt z ostatniego zdjęcia z zeszytami w biedronce kupiłaś? U mnie w biedronce go nie i smutam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, to chyba dobrze '=' liście są naj.
      Chodzi o ten z liśćmi na biało czarnym tle? O ile pamiętam to tak... jest w linie, był w biedronce chyba końcem lipca lub początkiem sierpnia, nie pamiętam dokładnie. Teraz może go już nie być ;-;

      Usuń
  15. Hahah, przeczytałam ten wpis przez to "Tak wiem, k-popem zawiało" ;D Ładny ten zeszyt z kotem, aczkolwiek lubię też moje zeszyty i chyba na razie mi wystarczą ... fajnie napisany wpis |•Boovy•

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, czyli jednak umiem zwabić tu ludzi xd dzięki ^^

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję