4 sierpnia 2017

Bullet Journal - august '17

Sorry, I'm late... wait, to nie jest zagraniczne TM :') Hejka wszystkim ~
Na dzisiaj [jeśli skończę ten post dzisiaj...] mam dla Was nieco spóźnione najnowsze strony z mojego Bullet Journal. Niestety/stety jest ich mniej niż tych w lipcu, ponieważ... poprzez [w miarę] systematyczne wypełnianie go w lipcu uznałam, że niektóre nie są mi potrzebne, a z innych korzystam tak rzadko, że pasowałyby bardziej do rocznej rozkładówki [?], niż miesięcznej, ale to zobaczycie poniżej ^^
Stronę tytułową [nie wiem, jak inaczej to określić... w każdym razie tą, na której robimy taką jakby zakładkę z informacją, jaki miesiąc zaczynamy] widzicie powyżej. W sumie o zrobieniu sierpnia [i o tym, że lipiec się kończy :')] przypomniał mi filmik Sami. Bardzo spodobały mi się też jej strony z makami, chabrami i zbożem, jednak postanowiłam, że nie zamierzam tego ot tak kopiować, i zdecydowałam się na zbliżony kolorystycznie motyw - muchomorki. Przynajmniej w teorii. Chciałam zrobić je bardziej po swojemu, niezbyt zgodnie z ich faktycznym wyglądem, i wyszło jak wyszło...
Strony na sierpień wykonywałam Micronami [005 i 01], mazakami z KiN, brushpenami Ecoline oraz długopisem, przez co w niektórych miejscach tusz [czy czymkolwiek są wypełnione] z mazaków i brushpenów przebił, co widać na zdjęciach. Jakoś strasznie mi to nie przeszkadza, jednak... żeby zachować trochę estetyki, zrobiłam np. rozpiskę miesięczną na osobnej kartce, a nie z tyłu miesiąca.
Post jest dzisiaj, więc zdążyłam przez te upalne dni wypełnić nieco tabelki z nawykami... ogólnie wpis byłby wcześniej, gdyby nie okropne upały, które sprawiły, że żyć mi się odechciało [nie pierwszy raz zresztą...], oraz miejsca, gdzie zwykle robię zdjęcia do wpisów stały się nieznośnie gorące ;-;


Obok, dla porównania czy czegoś macie zdjęcie tabelki z nawykami z lipca... i tak, jestem zbyt leniwa na wattpad oraz devianta ;-; chociaż na to drugie przynajmniej coś wstawiłam :') możecie też zobaczyć, jak "cudownie" idzie mi blogowanie :')

 Wracając do sierpnia, mam [z pewnych względów nie do końca zgodne z prawdą] statystyki miesięczne. Połowicznie uzupełnione, jeeej... a poniżej macie staty z lipca [moje forum umiera ;-; nie chciało mi się nawet sprawdzać, ile jest osób i wpisów...]
Jak pewnie widać, w sierpniu dodałam do tabelek [to tabelki, nie?] TM, ponieważ... "reaktywowałam" swoje konto w tym serwisie, i wstawiłam przez lipiec dość sporo prac [głównie w mojej owocowej kolekcji, która tak btw się nie skończyła, zwyczajnie nie mam w tym momencie weny na kontynuowanie jej, a nie chcę robić tego na siłę, ponieważ prace wyszłyby pewnie na odwal, a tego nie chcemy... chyba ;-;
Stwierdziłam też, że w sierpniu chcę spróbować okienek. Da mi to mniej więcej równy podział na każdy dzień, i nie będę zmuszona na siłę pchać gdzieś niedzieli :') tygodniówek z lipca nie będę pokazywać [1., im bliżej końca miesiąca było, tym bardziej na odwal je robiłam; 2., są prawie puste, mam nudne życie; 3., z klucza stworzonego na początku BJ i tak nie korzystałam].
Prawdopodobnie najlepsze, co zrobiłam w tym Bullet Journal - własnej produkcji koperta z tyłu okładki. Jestem z niej dumna, wyszła lepiej niż myślałam i bardzo dobrze się trzyma. Nie wykonywałam jej według żadnego internetowego czy innego poradnika, szłam na żywioł :') jeśli ktoś bardzo by chciał, gdy jeszcze kiedyś będę coś takiego robić, mogę to opublikować jako DIY czy coś.

Na dzisiaj to już tyle o BJ, na koniec mogę wstawić Wam mój najnowszy ll-owy twór - Miss Martian z kreskówki Young Justice,
Dedalia [obym nic nie przekręciła :')] obudziła we mnie pewną nostalgię do kreskówek o bohaterach z universum DC, i mam jeszcze w planach nieco prac z nimi, jednak... z Marsjanki jestem tak dumna że wątpię, by udało mi się to powtórzyć ;-;

PS. zakupiłam w Biedrze fajny podróżnik, i prawdopodobnie zrobię jakąś jego recenzję;
PPS. pewnie będzie jakaś ankietka, dawno nie było.

7 komentarzy:

  1. Roztapiam się od tego gorąca...ja chcę już jesień ;-; Jak ja kiedyś mogłam lubić lato? ;_'
    Pracę widziałam na ll i skomentowałam "pięknym" e...wierszem? Opowiadaniem? Idk
    Próbowałam zabrać się za BuJo, no ale za leniwa jestem i znudziłoby mi się go wypełnianie za parę dni ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zimę... eh, albo pojechać na Islandię, Syberię, tam gdzie zimno ;-;
      Czytałam xd e tam, ja najsystematyczniej go nie uzupełniam, ale jakoś idzie... przynajmniej mam serię na bloga :')

      Usuń
    2. Nin, lećmy razem na Islandię xd

      Usuń
  2. Uwielbiam posty z tej serii ^^ Tak, ja chętnie zobaczyła bym jakieś DIY tej koperty :D A ta praca przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy najbliższej okazji postaram się zrobić xd dzięki ^^

      Usuń
  3. Fajny ten design na sierpień z muchomorkami ^^ a takie DIY byłoby fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay ^^ ok, jak tylko znajdę okazję to się pewnie pojawi xd

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję