29 sierpnia 2017

Podsumowanie [90 000 wyświetleń!]

Witam Was w ostatnim tygodniu wakacji ~
Nie miałam w planach robienia żadnych "speciali" by uczcić 90 000 wyświetleń [wybiło tak jakoś w nocy z wczoraj na dzisiaj, o ile się nie mylę], a od dawna jakieś podsumowanie planowałam, więc postaram się to połączyć. Będzie kilka ciekawostek, statystyki oraz orientacyjna prognoza na nadchodzący rok szkolny [oczywiście prognoza dotycząca postów].
[kiedy statystyki są tak zaskakujące, że nie masz czasu na jakiś porządny obrazek na miniaturkę posta ;-;]
W sierpniu wybiło kilka ważnych dla mnie, związanych z chrysi statystyk [można tak powiedzieć?]. Jedną z tych bardziej rzucających się w oczy jest 90 000 wyświetleń - jak na blog, który istnieje blisko 2,5 roku, to raczej niedużo. Jednak... blisko rok temu o tej porze celebrowałam 30 000 wyświetleń.
To oznacza, że w te 12 miesięcy wybiło ich 60 000 [dodam, że 51 000 obchodziłam pod koniec roku 2016].
Skoro blog istnieje ok. 2,5 roku, wychodzi, że przez pierwsze półtora roku zdobyłam ich 30 000.
Wow.
Sorry, że przynudzam na początek, ale musiałam sobie to jakoś ułożyć w głowie i na piśmie.
ciekawostka: od początku istnienia chrysiridii [kwiecień 2015] do wybicia pierwszego 1 000 wyświetleń minęło 9 miesięcy. natomiast w ciągu kolejnych 9 miesięcy wyświetleń było już 50 000.
Trochę tych wyświetleń wpadło jednak przez liczne dramy [które wcale nie są dla mnie jakoś przyjemne, jednak ktoś musi jakoś reagować]. Przykro mi niestety także przez to, że patrząc na statystyki widzę dokładnie, że posty o dramach mają dużo większy rozgłos niż te o moich pracach czy jakiekolwiek inne. Mam jednak nadzieję, że to się zmieni, i z tego co zauważyłam w ciągu ostatnich dwóch tygodni jest coraz lepiej - wpisy mają więcej niż kilka komentarzy, wiele osób odważyło się skomentować coś po raz pierwszy [widzicie, ja nie gryzę, moi czytelnicy raczej też :')].
ciekawostka: na chrysiridii jest już ponad 250 postów, najwięcej napisałam rok temu w wakacje [postawiłam sobie w czerwcu cel, by blogować codziennie, przez co się tego nauczę i będzie to dla mnie łatwiejsze, i chyba podziałało :') poprawiły się też moje umiejętności obsługi klawiatury i tempo pisania].
Kolejna rzecz, o której nie mogę nie wspomnieć - chrysiridia ma już 70 obserwatorów [na tę chwilę pominiemy fakt, że większości z nich z tego co widzę od dawna na blogu nie było :')]. Wśród nich mogłabym wyróżnić kilkunastu stałych czytelników - ale ale, nie zapominajmy, że dochodzą do tego zbioru osoby nieposiadające konta google/blogger, komentujący z anonima [których mam wrażenie że jest czasami więcej niż tych z publicznym profilem :')]. O ile mnie pamięć nie myli, jakieś 10 osób z tych 70 przybyło właśnie w sierpniu/lipcu.
ciekawostka: ja dobrze wiem, że sama jestem obserwatorem swojego bloga :') nie, nie robię tego dla podniesienia licznika - obserwuję swój blog, by wiedzieć, kiedy Wam, innym obserwatorom pokazuje się na liście czytelniczej dany wpis oraz ile tekstu jest widoczne. około roku temu miałam z tym dość poważny problem, który pewnie wiele osób zauważyło - posty z chrysi nie wyświetlały się na liście czytelniczej. naprawiłam to jednak tak szybko, jak mogłam, i żeby lista się zaktualizowała, należało przestać obserwować bloga i zacząć od nowa [tak przy okazji, jeśli komuś jeszcze to nie działa, a chce być na bieżąco, można zrobić to, co opisałam, lub po prostu śledzić mój profil google+, gdzie udostępniam wszystkie wpisy].
Następnie coś, z czego możecie nie zdawać sobie sprawy [co jest w pełni zrozumiałe, ponieważ nie macie dostępu do tych statystyk chrysi], a z czego jestem bardzo dumna - [również] w sierpniu tego roku wybiło 3000 komentarzy. Tak, tak, wiem że w tym są także moje komentarze [niestety, blogger nie oferuje opcji nie liczenia moich komentarzy, chyba że o czymś nie wiem].
ciekawostka: jakiś rok temu oprócz problemów z obserwacjami, miałam także kłopoty z komentowaniem - blog jakimś cudem nie widział opcji "odpowiedz", i wszystkie komentarze należało pisać pod sobą, nie było możliwości odpisania komuś. denerwowało mnie to, i teraz cieszę się, że wróciło normalne dodawanie komentarzy, chociaż czasami denerwuje mnie, gdy ktoś zwraca się do kogoś w komentarzu i nie pisze tego w odpowiedzi. ale co zrobić.
Teraz przyszła pora na "top ileśtam", czyli najpopularniejsze z popularnych.
Ze wszystkich 253 opublikowanych [oprócz dzisiejszego] na chrysi wpisów, na dziś dzień statystyki prezentują się tak. Szczerze dziwi mnie popularność wpisu o kredkach Mondeluz :') wszystkie inne posty na blogu mają mniej niż 275 wyświetleń.
Nie mam zbyt dużo stron na blogu [o ile się nie mylę, ta na narzędzia to nie ta, którą teraz widzicie - to jedna ze starszych wersji, która istnieje, jednak nie jest publiczna - obecnie możecie oglądać jeden z postów, który podpięłam pod stronę], jednak najpopularniejsza z nich jest ta, w której możecie zadawać mi pytania. Mam w planach niedługo [możliwe że jeszcze wyrobię się w sierpniu] sporą aktualizację tych stron, ale wiele na razie o niej nie powiem, oprócz tego, że prawdopodobnie pożegnam się z komentarzami pod wieloma z obecnych stron.

Nie posiadam statystyk najpopularniejszych komentarzy, więc niestety ich nie pokażę :')

Teraz prognoza na ten rok szkolny [uwaga, czytajcie dokładnie, to będzie dla większości z Was raczej istotne]. Nie jest żadną tajemnicą, że od września zaczynam naukę w Liceum Ogólnokształcącym na profilu lingwistycznym, więc oczywiste jest, że będę miała więcej nauki niż w gimnazjum. Nie mam jednak w planach rezygnować z blogowania - prosiłabym jednak, żeby nikt nie chodził wkurzony, bo wpis pojawi się raz na tydzień [to tylko przykład]. Liceum oznacza maturę, a matura oznacza studia [czy jakoś tak], a to oznacza że muszę się postarać.
Chciałabym więc poprosić Was o zrozumienie, jeśli przez jakiś czas wpisy będą pojawiać się rzadziej - jestem tylko człowiekiem, poza tym szkoła średnia to już nie przelewki. Może i lingwa nie jest tak prestiżowa czy wymagająca jak biolchem czy mat-fiz [miałam iść na mat-fiz :')], ale to nie oznacza, że mi na niej nie zależy.
To jest jedynie orientacyjne - około października, kiedy już będę znała tą szkołę nieco lepiej, postaram się podać Wam dokładniejsze informacje, jak będzie z moim blogowaniem w liceum.

Na koniec prosiłabym Was o wypełnienie znajdującej się ponad postami ankiety - szczególnie zależy mi na pytaniu o grupę/forum/społeczność.

W razie jakichś pytań czy coś, jestem do dyspozycji na social media i pod adresem email.


Zanim zakończę ten post, chcę podziękować wszystkim, którzy wspierają mnie w tym, co robię - komentują, czytają, wypełniają ankiety, piszą... bez Was prawdopodobnie nie zaszłabym tak daleko :') w końcu Wy też jesteście ważną częścią chrysiridii ♥

PS. miało być bardziej nostalgicznie, ale chyba Wam tej ckliwości oszczędzę xd


16 komentarzy:

  1. Powiem tyle: Należy Ci się jeszze więcej wyświetleń. Uwielbiam tego bloga, jest jednym z niewielu, które czytam na bieżąco. Czasami zdarza mi się wracać do starych postów :')
    Także tego, gratki :D
    (Straciłam umiejętność formułowania komentarzy ;-;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, jak ciągle ktoś będzie wchodził to będzie ich więcej xdd miło mi Choco ♥
      Nie straciłaś xd ja w sumie też czasem wracam do swoich starszych postów, czasami w poszukiwaniu jakiegoś sformułowania, a innym razem tak po prostu, z nostalgii...

      Usuń
  2. Ooo 90000 to dużo :D Naprawdę dużo.
    Chrysi czytam już dość długo, większość blogów przestawałam czytać po kilku miesiącach lub nawet mniej, bo wiele osób z czasem przestawało cokolwiek pisać albo zupełnie zmieniali bloga, ale chrysiridia staje się coraz lepsza.
    Nie umiem pisać logicznych zdań i nie wiem co jeszcze dodać, więc może lepiej będzie jak już skończę.
    O właśnie, zapomniałabym. Gratuluję!
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy dla kogo xd jeśli teraz patrzę na to, że wiele osób na ll zakłada bloga, i po miesiącu ma już 1000 wyśw, a przypominam sobie, że mi zdobycie tysiąca zajęło prawie rok...
      Widzę właśnie, że wiele z fajnych blogów, które obserwuję [a moja lista czytelnicza ma około 60 pozycji] tak jakby... umarło. Autor albo nie pisze, albo jeśli pisze, to posty są jakieś dziwne, pisane tak jakby na odwal, żeby coś dodać ;-;
      Lel, fajnie że jest coraz lepiej xd ja niezbyt umiem ocenić, czy blog zmierza w dobrą czy złą stronę, z perspektywy blogera widzę jedynie jak wyglądają statystki, a to, jaki blog jest dla innych dowiaduję się z komentarzy, dlatego są dla mnie ważne [i cieszę się że jest ich ponad 3000 :')].
      Dzięki ♥

      Usuń
  3. Po pierwsze wielkie gratulacje ^^! Należało Ci się po tym jak często publikujesz posty, odpisujesz bardzo szybko na kom i wgl tak zorganizowanie prowadzisz ten blog ^^
    Ja miałam...tsaaa, 5 blogów, na żadnym nie umiem pisać ;-; Cuś mi się wydaje, że nie mam do tego takiego talentu do tego jak Ty...
    Czytanie twojego bloga daje mi...takiego "powera" do wszystkiego...obojętne o czym jest post - np. po przeglądzie szkicownika zaczęłam rysować w TM [Mam już zrobione 4 prace, ale czekają na wstawienie przez jak zwykle leniwą mnie... ;-;], po poście "Upadek bloga ll?" chciałam coś tam napisać, coś z tym zrobić, ale nie miałam na nic pomysłu xD, a teraz...mam ochotę założyć bloga, pisać na nim systematycznie i może mi się to uda...kto wie...
    A z twoich recenzji kupiłam - Graph IT [markery], ll "Hipster", TM pocket...może to mało no ale...

    Więc jeszcze raz gratki i życzę Ci dalszych sukcesów w blogowaniu ^^
    Hearcik~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dzięki ^^ co do odpisywania na komentarze... no nie powiedziałabym, że to jest szybko xd ale racja, miesiąc na odpowiedź raczej nie trzeba czekać xd
      Też miałam kilka... w sumie nie wiem ile, ale widać gdzie zostałam. Lel, nie wiedziałam że jeszcze kogoś motywuję xd ale miło to słyszeć [czytać?]. Może się uda xd ja na "rozpisanie się" polecam publikować przez jakiś czas posty codziennie lub co drugi dzień - po pewnym czasie wejdzie Ci to w krew, i będziesz sama szukać tematów oraz wyczekiwać momentu, w którym możesz dodać jakiś wpis. Przynajmniej ja tak miałam :')
      O, fajnie xd kilka osób też kupiło mazaki z biedry xd
      Pozdro~

      Usuń
  4. Gratki^^
    Chrysi (tak BTW nie napisałam pełnej nazwy, bo zmieniało mi na Chrystusa xD)to jedyny blog który czytam,
    bo inne są takie... sztywne, sztuczne, przepełnione uśmieszkami ( także wydaje mi się że sztucznymi;-;) i takie...nie wiem jak to określić, po prostu szybko mi się nudzą.Mam przeogromną nadzieję że połowicznie mój blog taki nie będzie :/
    Chrysiridia to wyjątkowy blog, dzięki któremu wydoroślałam,zaczęłam dostrzegać świat w nie tylko kolorowych barwach (co mi pomogło) oraz co najważniejsze - przestałam bać się wyrazić mojego zdania.
    Dzięki za ten rok (bo w te wakacje wybija mi rok od kiedy jestem na Chrysi) pełen motywacji,i białych i czarnych motylków [aż Miraculum powiało, ech, czy ja zawsze muszę o nim wspominać?;-;] symbolizujących posty.
    Pozdro~
    Magick albo Medżik, jak wolisz ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay ^^
      Możesz używać skrótu xd ja chyba częściej piszę skrótem niż pełną nazwą... ja trochę blogów czytam, jednak co roku ta liczba maleje, bo albo ktoś porzucił swój blog, albo kontent już nie przypada mi do gustu, a posty wyglądają na wymuszone...
      Jeśli będziesz pisać, nikogo nie udając, i nie robiąc tego na siłę, nie powinno tak być.
      Miło mi, że mam względnie pozytywny wpływ na innych xd
      Białe i czarne motylki... w sumie kojarzy mi się to z tym, że na favikonie chrysi miałam czarnego motyla, a teraz jest biały xd ale fajne porównanie, podoba mi się, chyba je zapamiętam.
      Pozdro~

      Usuń
  5. Gratulację, należało Ci się <3 Od kiedy ,, odkryłam " Twojego bloga wchodzę kilka razy dziennie sprawdzając czy jest już nowy post ^^ Zawsze piszesz takie długie i wciągające :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ lubię pisać dłuższe teksty, czuję się trochę nieswojo, jak post jest krótszy... a czy są wciągające to nie mam za bardzo jak sprawdzić xd

      Usuń
  6. 90k... No nieźle. Szczere gratki ode mnie^^ Miło mi jest myśleć, że jestem jednym z tych 70 obserwatorów (co z tego, że zazwyczaj wchodzę na bloga z wyszukiwarki sprawdzając czy jest post).
    Chrysi to jedyny blog, na który wchodzę długi czas i mi się nie znudził (znaczy, był jeszcze jeden taki, ale autorka go usunęła :c). Miałam pewną przerwę, ale teraz wchodzę codziennie i staram się komentować wszystko.
    Kiedyś praktycznie w ogóle nie komentowałam, a teraz robię to coraz częściej, właśnie dzięki chrysi. Po prostu musiałam się przełamać.
    A kiedy pomyślę, że jestem tu od roku... Ostatnio przeczytałam większość postów i kiedy znajduję swoje komentarze, zastanawiam się jak mogłam coś takiego napisać czy tak sformułować ;-; Ale dobrze, że czytałam ten blog kiedy byłam młodsza, bo dzięki temu już tak nie brałam do siebie, gdy ludzie z mojej klasy mnie wyzywali (dlatego, że mimo bycia o rok młodszą miałam praktycznie najlepsze oceny, heh). A najśmieszniejsze jest to, że dzięki temu, że parę razy całkiem dobrze ich zripostowałam, mamy całkiem niezłe kontakty xD
    No, to wszystko co miałam do napisania. Jednocześnie podpinam się pod wcześniejsze komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ a dzisiaj ubyło jednego [nie chcę psuć sobie nastroju i sprawdzać, kogo...]
      Widzę że coraz częściej komentujesz xd i miło mi, że jesteś tutaj już rok. Ja mam podobnie jak czytam swoje wpisy xd
      A ja ostatnio niezbyt umiem odpisywać na komy ;-;

      Usuń
  7. Wow 90 000 wyświetleń, 3000 komów to strasznie dużo. No ja też jestem jednym z tych 70 obserwatorów, a tak btw odkryłam nie dawno twojego bloga i czasem czytam go sobie od początku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy dla kogo xd ale dzięki, miło to czytać [powiedziałabym że miło mi to słyszeć, ale to tak jakby nie pasuje ;-;]

      Usuń
  8. Ja uwielbiam twój blog =) Ciągle Wchodzi na niego i patrzę na nowe posty. Dla mnie 90 00 to znacznie za mało jak na twój blog '-'

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję 😄
    Tak wgl to ja czytam tylko twojego bloga... xD
    Mi tam nie przeszkadza, jak są posty trochę rzadziej. Przecież jesteśmy tylko ludzikami, cnie?
    Pozdrawiam Ninu ^^
    ForeverYoung

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję