30 sierpnia 2017

Podsumowanie ankiety +zmiany, grupa

Hejka ~
Na dzisiaj oprócz podsumowania najnowszej ankiety mam dla Was informacje o zaistniałych na chrysi zmianach, oraz o grupie, o której wspominałam w poprzednim poście oraz w ankiecie. Tak więc... zapraszam do przeczytania, co tu więcej gadać.
Na pierwszy ogień pójdzie najdłuższe, czyli ankieta. Można czytanie podsumowania pominąć, chyba że ktoś jest zainteresowany tym, jakie odpowiedzi zostały udzielone na moje pytania.
Standardowe pytanie o wiek - potwierdziło się to, co wynikało również z poprzednich ankiet; wiek czytelników chrysiridii to w większości od 12 do 14 lat.
Tutaj wynik nieco mnie zaskoczył - byłam prawie pewna, że większość czytelników czyta mojego bloga na telefonie. Miło mi wiedzieć, że jednak duża grupa używa do tego celu laptopa lub komputera, ponieważ design bloga tworzę na komputer, i na nim zależy mi bardziej niż na tym, który widzicie w wersji mobilnej.
Znaczna większość jednak zwraca na niego uwagę - niezbyt mnie to dziwi, zważywszy na fakt, ile o nim ciągle piszę :')
Tu mnie dość pozytywnie zaskoczyliście - nie spodziewałam się, że ten przegląd szkicownika tak przypadnie Wam do gustu. Na drugim miejscu plasuje się pierwszy post z serii [czy dwa posty to już seria?] back to school, a na trzecim... wpis o bullet journal [tak przy okazji, muszę się wziąć za motyw na wrzesień...].
Większość ankietowanych to obserwatorzy bloga, jednak znalazły się osoby, które nie chcą być obserwatorami. Cóż, Wasza decyzja, do niczego nie zmuszam.

Co sądzisz o mojej zmianie nicku?14 odpowiedzi
Teraz twój nick jest nieco ciekawszy, i jakos lepiej się patrzy na takie krótsze... po prostu bardziej mi się podoba :D
Trochę trudno się przestawić, żeby nie pisać do Ciebie MC lub Mad, ale sam nick jest spoko.
Skąd.Ty.Go.Wzięłaś. On jest taki zaczepisty że aaaa *-* Tak btw jak się go czyta? xD Albo nie, nie ważne i tak pewnie będę czytać werwujo xDD
o tym, skąd taki nick można przeczytać tutaj
Nie wiem
Mi się obie nazwy podobają :D Przyzwyczaiłam się do MC, ale nowa nazwa jest równie fajna ^^
Sądzę, że nowa nazwa jest mniej "czytelna" i MadCalonhoe ciekawiej brzmi, wolałabym, abyś wróciła do swojej starej nazwy, ale jest to wyłącznie Twoja decyzja.
Mi się podoba twój nowy nick, nawet i dobrze, każdemu raz co ileś tam...miesięcy, lat(?) potrzebna jest (moim zdaniem) taka zmiana;)
Nie obchodzi mnie to
Przyzwyczaiłam się do MC, ale wervuio też jest ok
Szczerze to chyba bardziej mi się podoba "wervuio" i ma strasznie fajny skrót ^^ [wrv] idk czemu, ale bardzo mi się podoba *^*
Moim zdaniem jest bez sensu i bardzie podobała mi się twoja stara nazwa
ze starą nazwą dalej coś mnie wiąże, i nie zmieniałam jej na wszystkich kontach - przestałam się jednak identyfikować z madcalanchoe, czułam że potrzebuję zmiany
Myślę, że nick teraz jest.. Ciekawszy ;)
idk, dla mnie zawsze będziesz nin
To twoja decyzja i tak piszę do ciebie "Nin", więc...
Reakcje są... skrajne, ale większość jednak uważa to za dobrą zmianę. Dla mnie to coś, czego potrzebowałam - czułam, że coraz mniej identyfikuję się z MC, i potrzebne mi jest coś innego, co niekoniecznie będzie coś znaczyło.
Najwięcej ankietowanych obserwuje mnie na instagramie [gdzie jakimś cudem mam 140 follow ;-;], ale jest też spora grupa obserwujących z polskiej stronki TM.
Mało osób nie komentuje wcale - cieszy mnie to, nie gryzę :') fajnie, że są osoby, które starają się coś sklecić pod każdym wpisem oraz takie, które mimo że robią to rzadko, jednak komentują.

Jak trafiłaś na chrysi?18 odpowiedzi
W sumie to widziałam linki nad twoimi pracami w LL, a weszłam na bloga bo raz na privie mi napialas ze opublikowalas [jakiś] post i mnie to zainteresowało
Znalazłam link na Twoim profilu LL
Chyba podczas tego protestu w kwietniu zeszłego roku. Zostawiłaś linki do postów, przeczytałam i zostałam. Zostałam chyba dlatego, że piszesz posty ciekawe i na różne tematy.
*Robi przegląd pamięci* A więc... E... To chyba było tak że... Ni pamiętam :v
Na lilla lou zobaczylam
Już to pisałam, chyba :D. Kiedyś, dawno, dawno temu gdzieś zapewne na lillalou zauważyłam linka do tego bloga i jakoś tak na niego weszłam i jakoś tak czytam aż do dzisiaj ^^
Trafiłam na tego bloga, przez dawanie w opisie linków do Twojego bloga. (Polska strona TM)
Kiedyś kliknęłam w link na TM i przeniosło mnie tutaj.A posty są ciekawe więc jest co czytać.
Dowiedziałam się o tym blogu z twojego profilu na ll, a jetem tu ciąż chyba z tego względu,że....em....sama nie wiem,po prostu lubię czytać twoje posty xd, ale najbardziej lubię te jakby coś w stylu szkoły rysunku, pokazujesz zdjęcia w trakcie robienia pracy...szkoda tylko,że takich postów jest bardzo mało:'(
normalnie xd
Ja weszłam na chrysi przez twoje konto na LL. Jestem tu bo lubię sposób w jaki piszesz posty to, że nie są one np. strasznie krótkie.
Miałaś na blogu SR nosa i wkleiłaś mi do niej link pod moją pracą :-)
Raczej...ciekawość, bo nigdy na nim nie byłam, a wiedziałam że masz blog od dawna, a teraz... szczerze wchodzę kilka razy dziennie, z myślą, że może coś dodałaś...xD
Ciągle pisałaś "nowy post na blogu" to weszła bo co xddddd
Zakochałam się w twoich pracach na Lilla Lou. Zauważyłam, że pod jedną [już starą pracą] podałaś linka do jakiegoś bloga. No okok, wchodzę. I od tamtej pory wchodzę tutaj bardzo często w oczekiwaniu na nowy post.
Trafiłam tu poprzez linka z LL. A jestem tu ponieważ posty są tu ciekawe, różnorodne, czytelne i po prostu naj ♥
Trafiłam tu przez przypadek. Szukałam jakiegoś fajnego bloga ... i tu zostałam.
Chyba przez linka na ll, bardzo dawno temu...
Kilka[naście] osób zwięźle opowiedziało, jak znaleźli się na chrysi, oraz dlaczego dalej tutaj są - postanowiłam tego nie komentować, bo większość odpowiedzi mówi samych za siebie [czy to jest poprawnie napisane?].
Większość osób jednak zwraca uwagę na to, jakie są zdjęcia publikowane przeze mnie na blogu - fajnie, że nie ma co do nich jakichś wielkich zastrzeżeń.

Masz jakieś zastrzeżenia co do wyglądu chrysi?9 odpowiedzi
ni ma
Te liście moim zdaniem mają zbyt intensywny kolor, który razi w oczy :c
możliwe... design prawdopodobnie niedługo zostanie zmieniony, jednak zdjęcie wygląda, jak wygląda
nie, jest fajnie
Możesz zmienić coś, jak chcesz, ale mi się tu podoba. Serio, jest to jeden z blogów z najładniejszym wyglądem.
Mogłabyś usunąć nie potrzebne strony na górze bloga (typu: Nominacje, design), chyba mało osób na nie zagląda, a troszkę tutaj zalegają, dobrą opcją byłoby zmienienie tła bloga (jest tutaj dość długo z tego co widzę).
co do stron - od wczoraj pracuję nad ich renowacją, i dzisiaj opublikuję pierwsze 4 [stronka z przyborami, których używam, pojawi się później, razem z postem o nich]
Nie
nope
Może czcionka napisu "chrysiridia riphearia" bo jak na mój gust jest trochę zbyt chaotyczna...porównując ja do reszty wyglądu bloga, który jest raczej spokojny...
nie powiedziałabym, że blog jest spokojny xd baner zawsze można zmienić, ja to całkiem często robię
możliwe, że jest tak tylko na moim kompie, ale tło bloga się trochę przecina z boku....
nie wiem, czy to wina komputera, ale szerokość bloga ustawiłam na ok. 1300 pikseli, i do tego dopasowuję zdjęcia i baner - być może Twój komputer widzi to nieco inaczej, ja niestety mam dostęp tylko do takiego widoku, więc niezbyt umiem pomóc ;-;
Co do designu - z tego co widać, wielkich zastrzeżeń nie ma. Postaram się jednak w najbliższym czasie zmienić go nieco [prawdopodobnie z liści nie zrezygnuję], zobaczycie to jeszcze przed końcem wakacji. Chyba.
Większość osób jednak lubi posty z faktami o mnie - szczerze nie wiem, co o tym myśleć :') mam nadzieję, że spodoba Wam się w takim razie jedna ze stron, które od dzisiaj będą zastępować te poprzednie [masło maślane że hej].
Sama fanką postów z serii BTS nie jestem, chociaż to całkiem spoko urozmaicenie. Przegląd sądząc po ankiecie bardzo Wam się podoba :')
Ok. Większość, tak jak w sumie się spodziewałam, teraz dowiedziała się, że mam forum. Z tego co widzę popularne wśród Was nie było i raczej nie będzie... ale link pozostanie na chrysi, spokojnie.
Większość [chyba powinnam ogłosić konkurs, kto policzy, ile razy w tym poście padnie słowo "większość"] osób ma raczej pozytywny stosunek do mnie, znalazło się jednak kilku ludzi, którzy za mną nie przepadają lub jestem im obojętna [nie żeby to było złe - ja jedynie stwierdzam fakt, i komentuję wyniki ankiety].

Fajnie, że dużo ludzi jednak przeczytało trochę starszych postów. Są jednak osoby, które wolą czytać najnowsze wpisy - nie mam Wam tego za złe, wiele ze starszych postów na chrysi traktuję jako "mroczne czasy", do których lepiej nie wracać.
Wiele osób wchodzi na chrysi koło południa - czyli mniej więcej w okresie, w którym zabieram się za pisanie postów.
Tą kropkę nie wiem, jak traktować - nie masz sugestii, czy mam przestać publikować? Tak, to ma znaczenie - możliwe, że niektórzy chcą, by posty pojawiały się o pewnych godzinach.
Większość jest za - yay!
No wiem, że było modne kilka lat temu - ale czy to oznacza, że nie wolno go używać? ;-;

Jeśli jesteś zainteresowana grupą, czego od niej oczekujesz?8 odpowiedzi
nie wiem
Fajna byłaby taka grupa :D Ale mam nadzieję, że jak już będzie, to nie będzie na facebooku, bo go nie mam XD. Ale mam messengera, jakkolwiek to się pisze XD. I google+ też mam... chyba :D
grupa na facebooku była pierwszym, na co wpadłam - szybko jednak doszło do mnie, że jestem blogerką, i większość z moich czytelników posiada konta google, a nie facebooka
Przede wszystkim tego,że czytelnicy bloga będą się mogli bardziej zintegrować
też tego oczekuję - może niekoniecznie żeby wszyscy zaczęli się uwielbiać, ale by lepiej się poznali czy coś
Hem...nie wiem, niech będzie taka jaka będzie xd
forum bym wolała
forum jest [dopóki się nie usunie przez brak aktywności], jednak aktywność jest na nim zerowa, stąd pomysł na grupę/społeczność
No tym co napisałaś wyżej, czyli wymienianie się poradami i informacje o postach ^^
zmieniaj częściej tło xd
to sugestia do grupy czy bloga?
Łatwego dostępu (np. Żeby grupa była dostępna, jak wyżej pisałaś, na g+ , a nie np. Na fb, bo nie każdy ma tam konto ;-; )
O grupie więcej będzie pod koniec wpisu [ale kurde jaram się jak przed spotkaniem z klasą z liceum, najchętniej bym Wam wszystko na początku posta powiedziała].

Chcesz coś dodać?15 odpowiedzi
Pozdro~
pozdro
Pozdro ~Zizin
pozdro
Orki, orki z Majorki, orki z Poznania, I ze Stalowej Woliii Pan Bóg, stworzył walenie, I bawi się z nimi, kiedy się goooliii. Kto śpiewa ze mną? :') ~Magick
nie jestem na czasie jak chodzi o polskie piosenki xd
Super rysujesz
dzięki ^^
Nie wiem XD Pozdrawiam wszystkich :D - FloRainly
pozdro Flo
Za ile mogę Ci sprzedać tego opla? ;)
zależy w jakim stanie jest
Chcę tylko dodać, aby było więcej postów w stylu szkoły rysunku, plose nin, plose, po prostu uwielbiam te posty!!!
ja bym to podpięła bardziej pod jak to narysowałam, i jest ich mało, bo niezbyt mam czas tyle siedzieć nad pracą [robienie jej zdjęć w trakcie zajmuje mi czas ;-;]
yyy.... lubię placki
ja też, zależy jakie
Pozdrowionka :-)
pozdro
Ehm, zastanawialam się nad tym jednym pytaniem " jaki jest twój stosunek do mnie?" i może nie do końca się znamy, ale zaznaczyłam że traktuję cię jako znajomą, tylko zinterpretuj to jako taką "dalszą" znajomą xD idk czy to co napisałam jest zrozumiałe, ale mam nadzieje że tak XD Hearcik~
rozumiem xd w takim kontekście też tworzyłam to pytanie
Ja nadal chcę sprzedać tego opla ninu
no ok ok dogadamy się
uwaga! zamykajcie garaże! ludzie podrzucają multiplę! Pamiętaj zamknij garaż!!
...
ja nie mam garażu
Tak wypełniałam to ja Twoja przyjaciółka Małgosia ;-)
spoczko, szkoda że nie znam osoby o takim imieniu [nawet przewertowałam znajomych na fejsie ;-;]
Pozdrawiam ~ Choco
pozdro
Nie pozdrawiam
nie pozdro

YASS, skończyłam.
Teraz coś, czym się jaram bardziej, niż powinnam, i co mam nadzieję ze wypali - społeczność.
Poprosiłabym o fanfary, ale raczej ich nie dostanę :')
Tak więc - dzisiaj powstała społeczność dla czytelników chrysiridii - nazywa się chrysiridium [ale oryginalnie, co nie?] i możecie znaleźć ją na google+. Jest prywatna, to znaczy że potrzebna jest moja akceptacja, by dołączyć. W niej znajduje się na razie sam regulamin, ale planuję dodać też wpis, w którym będziecie mogli powiedzieć coś o sobie innym.
Jedynym warunkiem, by móc do niej dołączyć, jest posiadanie konta google+ [blogerskie nie wypali, niestety ;-;].
Proszę o zapoznanie się również z regulaminem grupy i jakiś znak, że go akceptujecie [komentarz, +1 czy coś].

Następna informacja - na chrysi znajdują się nowe strony, które możecie sobie obejrzeć. Pracowałam nad nimi wiele godzin, by były dopięte na ostatni guzik, i mam nadzieję że spełnią Wasze oczekiwania.
Lecę kombinować coś z designem, a Was zapraszam do zobaczenia nowych stron oraz dołączenia do społeczności ^^

17 komentarzy:

  1. Supii też zauważyłaś, że na razie LL nie działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki xd nie wchodziłam dzisiaj na ll chyba, nie wiem czy działa czy nie :v

      Usuń
  2. Doliczyłam się dziecięciu ,, większość" (wliczając w to ,,większości") :')
    I sorry, jak Ci zaspamiłam pocztę czy coś, ale nie ogarniajac angielskiego klikalam prośbę o dołączenie do grupy kilka razy xd
    Już lecę do nowych stron

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, dzięki xd
      Nie zaspamiłaś, google jest o tyle miłe że wysyła mi powiadomienia tylko raz :') leć, leć xd

      Usuń
    2. Swoją drogą masz teraz fajną liczbę obserwatorów *lenny*
      ~Choco

      Usuń
    3. No niestety, ktoś mnie opuścił :')

      Usuń
  3. Dołączę do tej grupy, jak będę mieć dostęp do kompa, bo mam grube paluchy i zleci wieczność za nim to zrobię xD
    Design jest piękny i o wiele przyjemniejszy dla oka ;)
    No trudno, śpiewam sama xD
    ~Magick albo Medżik, jak wolisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oki ^^
      Dzięki xd chyba już kiedyś był na blogu, nie pamiętam zbyt dobrze...

      Usuń
  4. Dołączę się do chrysiridium [boszz ta nazwa jest taka fajnaa :33], jak będę na kompie ^^
    Cieszę się, że zmieniłaś czcionkę Chrysiridii, cudna teraz jest *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, fajnie że Ci się podoba xd miała być inna [konkretniej miało być satyridae, ale stwierdziłam że używam jej już na blogu i że słabo się kojarzy], ale chyba dokonałam dobrego wyboru xd chociaż zdarza mi się pisać chrysiridion zamiast chrysirium ;-;
      Yay, dzięki ^^

      Usuń
  5. Still chcę sprzedać tego opla ninu
    ~reznov aka waye aka Suelle aka vix aka nie wiem jak mnie pamiętacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zawsze jesteś zuzu ♥
      Dobra ale zapodaj jakąś kwotę czy coś ;v;

      Usuń
    2. MW jedynka i zapas słodyczy i kawy na rok - opel jest twój
      ~waye

      Usuń
  6. Bardzo ładna czcionka =) Nie wiem czy przez to, że jestem na telefonie czy po prostu takie ma być, ale tło bloga jest troxhę rozpikselowane (?) '-' Jakoś przyzwyczaiłam się do dawnego wyglądu bloga '-'
    Pozdrawiam =)
    ~ Shanti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ z tego co wiem, w wersji na telefon moje tło zawsze jest rozpikselowane... nie mogę jednak nic na to poradzić ;-;
      Też się przyzwyczaiłam, ale mała zmiana nikomu nie zaszkodzi xd
      Pozdro~

      Usuń
  7. Hello! To ja, ~~♥~~Rouge~~♥~~
    Wreszcie coś napisałam na moim nowym koncie

    Czekałam na ten post ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejo ~
      Lel, fajnie xd no i się doczekałaś xd

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję