23 sierpnia 2017

Q&A chyba #8

Ten uczuć, kiedy przeglądasz posty z etykietą Q&A, w nadziei że dowiesz się, który już raz robisz taki post, ale ogarniasz, że nin dżinius nazywała posty "Q&A po raz któryś", i chętnie byś jej coś zrobiła...
Hejka ~
Dzisiaj, jak w tytule posta, mam dla Was Q&A [chyba ósme, ale nie jestem pewna], w którym zamierzam odpowiedzieć na zadane przez Was pytania. Z racji tego, że pogoda jest wprost genialna, nie wiem, czy będą jakieś zdjęcia... ale mam nadzieję, że nie będzie to nikomu przeszkadzać.
Na początek chciałabym pozdrowić wszystkich, którzy zadali mi pytania [ankieta była anonimowa, ale niektórzy lubią się podpisać, więc pozdro] ^^

Dlaczego akurat 'wervuio' i jak teraz czyta się twoją nową nazwę?
Spodziewałam się takich pytań... szczerze to wervuio nic szczególnego nie oznacza - potrzebowałam wymyślić sobie jakiś nick na konto na twitterze [ponieważ nie chciałam, żeby klasa z gimnazjum mnie tam śledziła], i postanowiłam, że tym razem nie chcę, by moja nazwa niosła jakieś przesłanie, ale by fajnie się ją pisało. I takim sposobem połączyłam trzy litery z górnej linijki klawiatury [wer], znajdujące się mniej-więcej na środku dolnej linijki v, oraz również pochodzące z górnej linii trzy litery [uio]. Nie wiem, czy ktoś to ogarnął, więc może tak to pokażę:

Ile miałaś lat jak zaczęłaś rysować w Top Model? [btw świetne są to prace]
Oh... trzeba cofnąć się wstecz do 2011 bodajże, kiedy wyszła pierwsza gazetka TOPModel [wiem, że było to w marcu, ale nie jestem pewna, czy był to 2011 czy 2012...]. W gazetkach TM mamy zwykle 4 szkice, które można wykorzystać, i to były pierwsze moje prace w TM. Ogólnie jeśli dobrze to przeliczę, to [zważywszy na to, że to marzec] miałam chyba... 9 lat? Nie wiem, nie pamiętam do końca, czy to był 2011 czy 2012, więc nie mam pewności.

Ile czasu zajęło Ci wypełnienie tego szkicownika TM z arbuzami? 
Biorąc pod uwagę to, że nie wypełniłam go w całości [oksymoron trochę], to będzie jakieś... 3 tygodnie? Nie no, zostawiłam szkice z psami i niektóre prace w nim są niedokończone, ale jeśli chodzi Ci o narysowanie tych prac, które są w przeglądzie, to narysowanie ich wszystkich zajęło mi około 3 tygodnie.

Lubisz chleb?
Nie wiem, czy to pytanie dla beki, ale odpowiem... nie powiem, żebym jakoś strasznie chleb lubiła, jest mi raczej obojętny.

Jeśli mogłabyś wyjechać do dowolnego zakątku na świecie w zamian za twój artystyczny talent to zgodziłabyś się?
Szczerze to talent jest tylko małą częścią tego, jak ktoś umie rysować... wiecie, tak naprawdę liczy się to, jak dużo ćwiczycie i się doskonalicie. Jakby talent decydował o tym, czy ktoś jest w czymś dobry czy nie, chyba nikt nie robiłby żadnych postępów [pomyślcie, to przecież nie miałoby sensu - skoro ktoś ma talent, jakim cudem może robić postępy, lub jakim cudem mógł wcześniej rysować beznadziejnie, skoro chyba talent ma się od zawsze?]. Więc chyba bym się zgodziła, skoro talent nie znaczy tak wiele.

Jaki jest Twój ulubiony film?
Nie jestem w stanie wybrać jednej ulubionej rzeczy, tak samo jak jednego ulubionego filmu... mam sentyment do obu części "Alicji", ale uwielbiam także MCU [oraz powoli skłaniam się w stronę DCEU] oraz "Valeriana" [byłam niedawno w kinie na nim, i po prostu się zakochałam].

Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Ostatnio mam mało czasu na czytanie, i nie sprawia mi to tak wielkiej przyjemności jak dawniej [sama nie wiem, czemu tak jest...], ale lubię powieści Johna Greena, "Atramentową Trylogię" Cornelii Funke oraz "Anioły i demony" Dana Browna [chwilowo próbuję przebrnąć przez "Kod da Vinci", ale jakoś lepiej czytało mi się "Anioły i demony", sama nie wiem czemu]. Oczywiście jest więcej książek, które lubię, ale te które wymieniłam to moje ulubione.

Jakiej muzyki teraz słuchasz?
W tym konkretnym momencie? P!nk "What About Us", ale lubię także wiele innych wykonawców i piosenek [planuję o tym wpis, ale nie wiem, czy wypali...].


Jaka jest twoja ulubiona pogoda?
Nie zwracam wielkiej uwagi na to, jaka jest pogoda, i czy mi się ona podoba, czy nie... lubię deszcz i śnieg, jednej ulubionej pogody nie mam. Jeśli jednak miałabym wybrać jedno, jedyne ulubione zjawisko atmosferyczne, bez zastanowienia wybrałabym mgłę. Jest tajemnicza, lubię patrzeć, jak unosi się w górę po deszczu. Bardzo mnie inspiruje.

Gdybyś przeniosła się do przyszłości i mogła spytać siebie z przyszłości o dokładnie jedną rzecz, co by to było?
"Ninu, jesteś szczęśliwa?"
Może to i banalne, ale jeśli miałabym taką możliwość, chciałabym wiedzieć, czy w przyszłości będę szczęśliwa, czy wszystko się ułoży.

Masz jakiś przedmiot z dzieciństwa, który gdy byłaś młodsza był dla ciebie ważny? [ np. jakaś przytulanka, no cokolwiek :D]
Nie wiem ninu, zaczynasz za dużo zdań od "nie". Pomyślmy. Jakoś dużo ważnych dla mnie rzeczy nie miałam, pamiętam jednak, że w przedszkolu tak bardzo bałam się innych ludzi, że nosiłam ze sobą mały album ze zdjęciami mnie i mojej rodziny, żeby nie czuć się samotną. Więc chyba to było dla mnie ważne... co do przytulanek to zwykle po spaniu z jakąś robiłam się chora, więc nie przepadam za nimi... a w każdym razie za nimi w moim łóżku.

Czy wiążesz przyszłość z rysowaniem?
Nie jestem pewna. Owszem, chcę rysować w przyszłości, ale nie wiem jeszcze, czy chcę, żeby to było moje źródło utrzymania. Miałam kłopot z wyborem szkoły średniej, ale postanowiłam, że nie pójdę do plastyka, ponieważ nie wiem, czy się tam utrzymam, a rysować mogę nawet bez ukończenia jakiejś szkoły, a nie lubię, jak ktoś mówi mi, jak mam tworzyć. Dlatego wiążę przyszłość z rysowaniem, ale raczej nie jako główne źródło dochodów, bardziej jako pasja. Zależy też, o jakiej przyszłości mówimy.

Majonez czy keczup?
Biorąc pod uwagę to, że nie lubię ketchupu, chyba że jako sos na pizzy, a majonez jem raz w roku [kiedy pomagam mamie w zrobieniu go, by potem wymieszać go z sałatką], to... sos czosnkowy. Na zawsze.

 Sia czy Halsey?
Szczerze to Halsey. Nie wiem czemu, ale jej twórczość mnie motywuje, daje mi potężnego kopa energii i sił, więc wybieram Halsey.

 Koty czy motyle?
Koty... motyli nie można przytulić, a lubię przytulać się do mojej kotki. Ja ogólnie lubię się przytulać...

 LL czy TM?
Cóż... nie wiem, czy kogoś zaskoczę tą odpowiedzią, ale z całego serca TM. Konkretniej zagraniczna [w moim przypadku angielska] stronka - tam jest po prostu niesamowicie. Co do szkiców, też wolę TM - nie wiem, czy tylko ja tam mam, ale wydaje mi się, że ich obrysy są jakoś bardziej poprawne anatomicznie, a papier w szkicownikach jest też dużo lepszej jakości. Mam także sentyment do tej firmy... oraz ze strony ich administracji w przeciwieństwie do ll nie spotkały mnie nieprzyjemności.

 Władca Pierścieni czy Harry Potter?
Wstyd się przyznać, ale nie ciągnie mnie ani do oglądania ani czytania niczego związanego z Władcą Pierścieni... wielkim Potterhead nie jestem, ale z tych dwóch universów wybieram HP.

 Kawa czy herbata?
Nie piję herbaty xd kawę rzadko, wolę cappuchino, ale ono chyba podpada pod kawę... więc kawa. Chociaż i tak najbardziej lubię pić wodę.

 Noc czy dzień?
Z jednej strony noc [spanie, odpoczynek], z drugiej dzień [rysowanie, przyjaciele]... mogę wybrać świt? To przejście nocy w dzień, więc jest idealne...

Jakbyś miała wybrać rysowanie kredkami Bambino lub st.Majewskiego, to które byś wybrała?
To pytanie zmusiło mnie do użycia internetu do innego celu niż szukanie memów i fanartów z anime [obejrzałam Yuri!!! on ice {tak to się pisze?} i jestem w fazie fangirlowania], i nie jestem pewna, czy to pytanie to nie jakiś żart... z tego co się dowiedziałam, kredki St. Majewskiego to kredki Bambino... nie wiem, jak na to odpowiedzieć ;v;

Jakie są twoje ulubione owoce?
Arbuzy, cytryny, granaty... jem mało owoców, jeszcze mniej lubię, więc to tyle.

Z kim się najbardziej trzymasz na ll?
Nie jestem do końca pewna, jaki cel ma to pytanko [chcecie zniszczyć mnie, czy moich przyjaciół? -,-], ale... moja grupa zmieniła się już wiele razy [nie powiem, żeby to były przyjemne zmiany...]. Nie czuję tutaj potrzeby wymieniania konkretnych osób, więc powiem, że trzymam się z moją mafią. One wiedzą, o kogo chodzi ♥

PS: Wcześniej zapomniałam, kiedy Quizy?
Lel, pewnie jakoś niedługo... nie wiem, za kilka dni? Pewnie tak... tylko znajdę jakiś fajny quiz xd

Wiesz już w jaki kierunek chcesz iść w przyszłości? [praca]
Nie wiem jeszcze. Nie wiem nawet, z czym chcę wiązać swoją przyszłość...

 Masz jakąś radę dla młodszych/oraz tych nowych projektantek?
Nie jestem dobra w udzielaniu rad xd jakąś tam z siebie wycisnęłam przy wywiadzie do PM na ll, ale... dobra, spróbuję. Podstawową radą będzie, żeby się nie poddawać, kiedy coś nam nie wyjdzie, oraz słuchać sugestii innych, i nie traktować każdej uwagi jako hejtu. Uwierzcie, że gdy ktoś mówi Wam, co robicie źle, nie chce zrobić Wam przykrości, ale pomóc. Jeśli nie czujecie się pewnie cieniując, nie musicie tego robić od pierwszej pracy - nikt Was do tego nie zmusi. Nie starajcie się na siłę naśladować innych - sprawcie, żeby Wasze prace były wyjątkowe, nie próbujcie być jak ktoś inny.
Ja serio nie umiem dawać rad ;-;

Skąd bierzesz inspiracje?
Najwięcej inspiracji biorę z muzyki, natury oraz swoich przeżyć. Nie wszystkie są pozytywne, ale mnie inspirują.

 Co zazwyczaj wpisujesz [np. w Pinterest] szukając ich? [Inspiracji] 
Może ja to tu zostawię...
Mówiłam, mam fazę akurat ;v;
Szczerze to rzadko szukam inspiracji w necie, chyba że rysuję konkretną postać, kiedy potrzebny jest mi pełny wgląd na jej design. Tak to nie szukam tam inspiracji... wolę naturę czy muzykę.

Ile lat projektujesz/rysujesz?
Rysuję od zawsze [tylko że teraz ze ścian przeniosłam się na papier], a projektuję... od 6 lat? Mam słabą pamięć, robię to odkąd wyszła pierwsza gazetka TM.

Interesujesz się czymś innym oprócz rysowaniem/projektowaniem?
Pewnie - słucham muzyki, bloguję, robię na drutach, szyję, chodzę na spacery, gram w badmintona oraz pływam. Tak naprawdę rysowanie/projektowanie to nie największa część mojego życia, raczej ta z której jestem znana. Czasami też gram w różne gry - planszowe i te komputerowe, sama lub z kimś [najczęściej z rodziną].

 Które z dziewczyn na Top Model podziwiasz/uważasz, że ładnie rysują etc.?
Nie przepadam za takimi pytaniami... nie lubię faworyzować ludzi. Na TM nie poznałam jeszcze wszystkich i nie obejrzałam każdej galerii, więc jest mi trudno kogoś wybrać, a nie chcę też, by inni czuli się źle, "bo Lies mnie nie wybrała a ją tak". Jest wiele osób, nie tylko na TM, których prace mi się podobają. A taka wiadomość do ludzi z TM - naprawdę nie musicie mnie zapraszać do swoich galerii pod każdą moją pracą... przecież ja chyba mam własny rozum, jak będę chciała odwiedzić Wasze profile, to to zrobię. Nie jest też dla mnie [i innych prawdopodobnie także] zbyt miłe czytanie pod swoją pracą komentarzy, w których mam zawarte zaproszenia do galerii, a opinii o rysunku jest tyle, co kot napłakał.

Dlaczego Wervuio?
Patrz: pierwsze pytanie [jestem leniwym człowiekiem, nie chciało mi się kasować pytań oraz ich poprawiać ;-;].

Masz jakiegoś zwierzaka?
Mam kota - konkretniej kotkę.

Do jakiej szkoły idziesz po wakacjach? [technikum, liceum, jakiś kierunek] 
Idę do liceum ogólnokształcącego na profil ligwistyczny [ang-pol-geo].

Szybko zleciały Ci te wakacje, czy raczej się dłużą?
Szczerze to się dłużą, ale bardzo mi się to podoba. Nie lubię, jak wolny czas szybko mi leci xd

 Kiedy masz rozpoczęcie roku szkolnego?
Wczoraj moje LO dodało na fb wpis, że rozpoczęcie zgodnie z ustawą jest 4 września, więc wtedy.

 [wracając do pytania o zwierzaka] Jeśli masz to jak się wabi?
Hm... nie wiem, czy mogę na to dobrze odpowiedzieć, ponieważ ona nie słucha jak ją wołam, ale ma na imię Kicia. Reaguje w sumie tylko na otwieranie drzwi na taras/garaż/pole i laser.

 Uważasz, że piątek trzynastego do pechowy dzień, albo sama liczba 13?
Nie. Nie jestem jakaś przesądna, wiem jedynie, że liczba 7 mnie prześladuje, ale wolałabym się w to nie zagłębiać.

Pijesz napoje typu: Coca Cola, Pepsi itp.?
O wielu lat nie piję Coli i Pepsi, jedynie czasem napiję się Sprite czy 7up.

 [19 przeżyliśmy koniec świata 🌎🌹 yey] Wierzysz w koniec świata? 
Co? Miał być koniec świata? Raczej nie wierzę ;-; mam własną filozofię, może kiedyś Wam ją przedstawię.

Dlaczego właśnie Chrysiridia Riphearia? [wybacz jeśli, źle napisałam] 
Chrysiridia riphearia to łacińska nazwa ulubionego motyla mojego brata [na nasze to urania madagaskarska]. Szukałam jakiejś ciekawej nazwy na tytuł bloga, chciałam też żeby mogli tam wejść tylko "godni" ludzie, czyli ci, którzy dobrze zapiszą adres. Na moje [nie]szczęście, chrysi jest teraz tak popularna, że nawet zapisana z błędem wyświetla się w google.

Byłaś kiedyś za granicą? [Jak tak to gdzie?]
Byłam niedawno na Słowacji, konkretniej w Bardejowie [Bardejov]. Bardzo mi się tam podobało, największe wrażenie zrobiły na mnie świetnej jakości drogi, jakich jeszcze nigdzie nie widziałam.

Z jakiego województwa jesteś? [jeśli można wiedzieć]
Małopolskie, mieszkam w strefie nadgranicznej tak przy okazji.

Jaki masz styl?
Rysowania czy ubierania się? Nie no, podejrzewam że chodzi o ten drugi... nie umiem go określić, zwykle ubieram jakieś swetry lub bluzki w etniczne lub kwiatowe wzory i do tego jeansy lub krótkie spodenki oraz koniecznie ciężkie buty.

 Ludzie biorą Cię za starszą osobę, czy młodszą? [z wyglądu]
Zależy kogo zapytasz :v jestem raczej średniego wzrostu, nie maluję się [ale ostatnio zaczęłam próbować, nie spodobało mi się jednak], nie jestem pewna. Chyba wyglądam młodziej niż powinnam...

Jak się czytało Twoją wcześniejszą nazwę [MadCalanchoe]?
Moje nicki nie mają jakiejś oficjalnej wymowy, to czytasz jak widzisz, tylko przez k zamiast c [chyba że chcesz się postarać, wtedy medkelenczoi {podziękowanie dla kochanej gayness-official za wymyślenie tej fonetyki}].

Jak czytać Twoją teraźniejszą nazwę? [wervuio]
Dobra, jak wymyślałam nowy nick nie myślałam że ktoś będzie chciał go wymawiać na głos. Uwaga, dziwny zapis będzie: werwuio, łerwuio, łerwuj, łerwiu, łirwaj, wybierzta sobie ;-; a skrót wuerwu albo werw/łerw.

Polecasz jakąś książkę/film?
To zależy, na co masz ochotę :v z filmów to chyba coś z MCU, a książki... nie wiem co lubisz, może John Green albo Dan Brown?

Masz rodzeństwo? [starsze, młodsze?]
Młodszego brata, który nie lubi jak o niego pytacie i nie lubi jak muszę Wam odpowiadać, no ale.

 Wolisz noc czy dzień?
Up [lenistwo lvl: ninu].

 Jak byłaś młodsza oglądałaś kreskówki? [dalej je oglądasz?] Jakie były twoje ulubione? [o ile je oglądałaś]
Lubię, dalej oglądam. Moje ulubione to na pewno Avatar: Legenda Aanga oraz Legenda Korry, ale lubiłam także to, co leciało na Cartoon Network, a czego w tej chwili nie pamiętam.

 Kiedy masz urodziny?
W dzień ojca, do tego jestem najstarsza z rodzeństwa. Możecie się śmiać, jeśli ktoś łapie o co chodzi. Jak coś, jestem zodiakalnym [ale dla wielu ludzi także internetowym] rakiem. CANCER YEAH

 Jesteś tolerancyjna? 🌈
Może nie aż tak, jak niektórzy, ale staram się. Są jednak zachowania, których nie jestem w stanie zrozumieć oraz tolerować, ale zwykle się staram być na tyle tolerancyjna, na ile mogę.

 Boisz się czegoś? [np. motyle, dziki, ćmy itp.]
Szczerze to mnie to pytanie rozbawiło xd nazwałam blog od motyla [chociaż jakby pomyśleć, mogłam to robić przez fobię...]. Boję się węży i trochę mumii, ale nie ważne.

 Czy jesteś/byłaś w szkole tzw. fejmem?
Heh. Jako córka nauczycielki byłam rozpoznawalna, ale raczej służyłam jako kozioł ofiarny, niż fejm.

 Uprawiasz jakiś sport?
Pływam i gram w badmintona. Może nie robię tego codziennie, ale chyba się liczy, prawda? Nie przepadam za sportem, ale to są dwie dyscypliny, które lubię...

Uważasz, że pieniądze są w życiu ważne?
Zależy. Jak chcesz zrobić karierę, to chyba tak, a jak nie... nie wiem. Biedna nie jestem, bogata również nie, trudno mi odpowiedzieć.

 Wolisz wieś czy miasto?
Mieszkam na wsi, lubię wsie. Jest tam spokojniej, mniej ludzi, mniej zanieczyszczone powietrze. Całe życie spędziłam na wsi, nie wiem czy umiałabym mieszkać w mieście.

Jaki masz telefon? [polecasz go?]
Huawei P9 Lite, polecam z całego serca. Trochę czasu zajęło mi przywyknięcie do tego, że nie mam menu, jedynie dużo ekranów, ale zakup był sukcesem. Uwielbiam ten telefon ♥ mam biały, ponieważ postanowiłam raz w życiu odpocząć od czarnych telefonów.

Masz ulubionych polskich twórców na YouTube? [jak tak to jakich?]
Sami, Olsikowa, GargamelVlog, Generator Frajdy [ogólnie całą meme familia, ale nie mam siły więcej wymieniać], Surreaktor, ElfikTV, Dafuq... szczerze częściej na YT słucham muzyki lub oglądam cracki [*], rzadziej konkretne filmiki.

Odpisujesz moderatorom na Lilla Lou kiedy napiszą Ci np. o projektantce miesiąca etc?
E... no raczej im odpisuję, może nie na absolutnie każdy mail [ponieważ wtedy rozmowa ciągnęłaby się w nieskończoność, a tego nie chcę ;-;], ale staram się odpisywać. Nie ogarniam za bardzo sensu tego pytania ;-;

Od kiedy prowadzisz bloga?
Tego od kwietnia 2015, ale bloguję od chyba 2012/2013... tylko że tutaj spodobało mi się najbardziej.




Jeszcze raz dzięki wszystkim za pytania ^^ mam nadzieję, że zadowoliły Was odpowiedzi, i może dowiedzieliście się o mnie czegoś nowego... 
Jako "bonus" macie dalej niezbyt umiejącą robić selfie ninu w filtrze ze snapa.



[wgl na snapie częściej dodaję takie rzeczy "z życia", więc jak ktoś jest ciekawy, moja nazwa to wervuio]

Na dzisiaj to tyle - do napisania [od kiedy ja tak mówię?]


21 komentarzy:

  1. Nareszcie dowiedziałam się jak czytać te nazwy, heh ^^ Wgl uwielbiam takie długie Q&A XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, nie wiedziałam że to takie ważne xd o, to fajnie xd moje zwykle są dość długie, idk why

      Usuń
  2. Oł jeee, wreszcie się nie spóźniłam za dużo, jeee.
    Em, okej, jwqodj, myślałam, że tylko ja w przedszkolu nosiłam malutki album ze zdjęciami rodziny. ^^ Mry, uwielbiam koty, są takie milusie. Niestety nie mam żadnego w domu, wątpię, że rodzice się zgodzą. ;-; Hm, tak rzeczywiście obrysy w TM są bardziej proporcjonalne od tych w ll. Meh, wreszcie ktoś kto nie mówi, jaki to jest tolerancyjny i w ogóle. Rozumiem, że dobrze jest być tolerancyjnym, ale strasznie mnie denerwuje, kiedy ktoś mówi, jak to on wszystko toleruje. Mi szczerze powiedziawszy dosyć szybko mija wolny czas, ale jakoś w tym roku wyjątkowo mam ochotę iść do szkoły...

    ~Rode
    Zabijcie mnie, zapomniałam zadać pytań. ;-;
    Aha, łączmy się, też nie umiem robić selfie. (*)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam idk czy umiem, ale rb codziennie

      Usuń
    2. No, na czas jesteś xd
      O, nie byłam sama ^^ niom, kotki są naj. Moi długo nie chcieli się zgodzić, Kicia jest z nami już nieco ponad rok. Nie wiem, czy chcę do szkoły, ale nie mija mi ten czas tak strasznie szybko...
      Będzie jeszcze okazja, spoko.
      Ja może i nie robię codziennie, co jakiś czas mi się zdarzy ;-;

      Usuń
  3. Inaczej sb wyobrażałam jak wyglądasz, ale mam wrażenie, że kiedyś cię widziałam. Supii post ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lud zwykle mnie sobie inaczej wyobraża xd idk, może widziałaś... w sumie dodawałam na chrysi kiedyś swoje zdjęcie, może to stąd. Nie wiem.
      Yay ^^

      Usuń
    2. Wątpię, że stąd. I wątpię, żebym cię widziała mieszkam daleko od ciebie

      Usuń
  4. Śliczna jesteś <3 Heh,też mam młodszego brata i lubię pływać ^^ Ja słyszałam,że niby 24 września ma być koniec świata, lecz wiadomo, że to raczej ściema jak każdy "koniec" świata. Dzisiaj napisałam pod jedną pracą jakieś nowej osoby na TM, o tych wszystkich zaproszeniach i dodawania do ulub, a pod moim komentarzem ktoś napisał, że zaprasza na swój profil ;-;

    ~Dream

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, thx xd ja słyszałam tylko o tym w 2012, teraz jakoś albo to wszystko przycichło, albo to znowu fejk ;-; szukałam tego koma, znalazłam... cóż, mnie to zachowanie trochę żenuje, bo przychodzimy na takie stronki chyba po to, żeby podzielić się swoimi pracami, a tu na dzień dobry ponad połowa komentarzy to zapraszanie do siebie.

      Anonimowy, coś nie tak?

      Usuń
    2. https://www.youtube.com/watch?v=ejP2T8P_u3U

      Usuń
    3. Lel, nie ogarniam tej rozmowy xdd

      Usuń
  5. Moja koleżanka boi się motyli XD
    "Lubisz chleb?" padłam kiedy to przeczytałam XD
    Fajne Q&A ciekawe :D
    ~ Księżniczka_Półkrwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O xd
      Nie wiedziałam czy to pytanie to żart czy nie, ale musiałam jakoś odpowiedzieć xd dzięki ^^

      Usuń
    2. Ehrfürchtige Q&A, bardzo ciekawe. Najlepsze pytanie o chleb XD

      Usuń
  6. Zastanawiam się od czego zacząć... I tak zaczną gdzieś od środka XD
    Też lubię pływać :D Znaczy lubię pływać gdzieś od roku, a pływam od 6 lat XDD Bo kiedyś nie lubiłam.
    O tym końcu świata co podobno był to cośtam słyszałam, ale no... Jak był w 2012 roku koniec świata, to my naszą klasą wystawialiśmy w szkole jasełka XD I ja miałam urodziny :D.
    A ja nie mam jednego młodszego brata... Mam dwóch młodszych braci XD Nie polecam, do końca wakazji muszę z nimi siedzieć przez całe dnie sama w domu i się nimi zajmować XD
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się kiedyś uczyłam pływać... przez jakiś czas miałam tego dość, ale znowu polubiłam xd
      Ja nic nie słyszałam, chociaż teraz dziewczyny na mafii coś pisały że we wrześniu ma być... eh ;-;

      Usuń
  7. Dużo się dowiedziałam, ninu. ciekawy sposób wymyślania nazwy :3

    /nanu

    PS ten chleb to ode mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay ^^ lel, thx nanu
      Lul, tak właśnie obstawiałam którąś z Was xd

      Usuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję