18 sierpnia 2017

TM Pocket 3D watermelons gen. H /przegląd

Chyba tytuł nie mógł być bardziej skomplikowany...
Hejo ~
Dzisiaj dla odmiany mam coś, o co w pewnym sensie prosiliście od dawna - przegląd szkicownika. Nie jestem pewna, czy zadowolicie się szkicownikiem TM, ale... akurat taki przygotowałam. Prace nie są zbyt chronologiczne, jednak większość ma przy sobie datę, więc raczej nie będzie z tym problemu. Nie sugerujcie się też tym, co jest położone przy pracy - dobierałam przybory raczej na zasadzie kolorystyki, niż tego, czego faktycznie użyłam...
lubię to zdjęcie, a nie mam lepszej miniaturki niestety ;-;
Jeśli nie wynika to dość jasno z tytułu - prace pokazywane w poście wykonałam w szkicowniku TOPModel Pocket z generacji H, z okładką 3D, konkretnie w tym z arbuzami [recenzja dla chętnych]. Do każdej pracy dołączę też link do niej na moim profilu na polskiej stronce top-modelki.com.
Postanowiłam spróbować zaprojektować coś w tym szkicowniku na próbę, padło na coś letniego. Praca jest jaka jest, ponieważ bardzo spodobał mi się szkic, jednak... ołówkiem nie było go widać, stąd poprawiłam go za pomocą brushpena. 
Coś, co prawdopodobnie kojarzycie z recenzji tego szkicownika. Po tej pracy miałam fazę na rysowanie różnych innych... "owocowych dziewczyn", co zobaczycie za chwilę :') 
Ananas... nie bardzo wiedziałam, czy te balony wyglądają dobrze, jednak chyba udało mi się je względnie pocieniować. Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale przy każdej pracy z owocowej serii w tle rysuję dokładnie 3 owocki :')
Po wykonaniu szkicu dosyć długo zastanawiałam się, czy zrobić z niej pomarańczę, czy cytrynę, ale padło na to pierwsze. Stwierdziłam, że nie jestem zbyt dobra w rysowaniu żółtych tkanin, a że zależało mi na szkicu... jest pomarańczowa.
Brzoskwinia - pomysł podsunięty mi przez Księżniczkę_Półkrwi - inaczej prawdopodobnie nie wykonałabym brzoskwini. Po pewnym czasie stwierdziłam, że wyglądałaby dużo lepiej w ciemniejszych włosach, jednak postanowiłam tak to zostawić [jak wiecie, jestem leniwym człowiekiem].
Kolejna praca z pomysłem od użytkowniczki. Jestem dumna z tego, jak wyszła sukienka - nie wiem, czy ktoś to ogarnął, ale ta przezroczysta warstwa na czerwonej części sukienki miała symbolizować pestki. Że na bluzce są liście raczej nie muszę tłumaczyć :')
Cała praca miała wyjść... ciemniejsza, jednak jest jak widzicie. Próbowałam coś zrobić, żeby bardziej było widać fiolet na spódnicy, ale... nic nie poradzę, widzicie jak to wygląda.
Z tej pracy jestem dumna. O ile za samym kiwi nie przepadam, o tyle podoba mi się jak wyszła sukienka, chociaż kolory mogłyby być nieco bardziej naturalne... ale ma to chyba swój urok.
Podoba mi się ta praca. Może jakaś niesamowicie kreatywna nie jest, ale podoba mi się efekt końcowy. Chyba po tej pracy częściej zaczęłam rysować warkocze i upięcia...
Kolory są soczystsze, ponieważ jako bazę użyłam markerów graph it, które bardzo polecam. Nie miałam pomysłu, co mogłaby trzymać, a bardzo chciałam włożyć jej coś do ręki, stąd te klucze :')
Granat to jeden z moich ulubionych owoców - sukienka nie jest zbyt kreatywna, jednak mi się podoba. Nie jestem jednak zadowolona z włosów, które wyszły jakieś płaskie i brudne.
Głównym pomysłem tutaj był napis - reszta jest nieco... na odwal, trochę dlatego, że nie przemyślałam dokładnie jak to wykonać, i zaczęłam od napisu, a później musiałam omijać litery ;-;
Rysowane bez jakiegoś super pomysłu - chciałam po prostu narysować coś markerami dla relaksu, i tak powstało to. W moim odczuciu włosy niezbyt wyszły, ale z racji tego, że to markery, niezbyt mam jak to poprawić, a nie chcę zepsuć jeszcze bardziej ;-;
Błyszcząca kiecka... naoglądałam się różnych prac na instagramie, i zmotywowało mnie to do stworzenia czegoś błyszczącego. Te kropeczki były niesamowicie męczące... ale efekt nawet mnie zadowala.
Zainspirowana swoim ubiorem na spacery :') lubię ubierać jakiś sweter i krótkie spodenki, stąd taka praca. A wianek, żeby dodać temu uroku.
Praca, którą znacie z wpisu o mazakach z biedronki. Owszem, niezbyt lubię szkołę [mam nadzieję, że w liceum się to zmieni, bo mam naprawdę fajną klasę], ale lubię projektować ciuchy do szkoły xd ten plecak w monstery... ostatnio wiele razy go rysuję, ponieważ monstery to jeden z moich ulubionych motywów.
Jestem z tej pracy naprawdę dumna. Nie no, nie wiem co więcej pisać xd jak na to patrzę to odzyskuję wiarę we własne możliwości :')
Praca robiona na szybko, w celu dodania czegoś i wstawienia linku do recenzji pisaków z biedronki :')
Robione pod wpływem chwili, stwierdziłam że chętnie wypróbuję takie połączenie kolorów [brąz-róż-biel, jak lody koral xdddd], i wyszło moim zdaniem całkiem ciekawie.
Chciałam jakoś uczcić 40 obserwatorów na top-modelki.com, i tak powstało to. Niektórym kojarzy się z Anną z Krainy Lodu, pewnie przez kolorki xd 
Faza na monstery trwa. Praca zainspirowana konkursem z nowej gazetki TM [termin się już skończył, nie wysyłałam nawet], nie wiem czemu, ale jej twarz wyszła taka pocieszna :')
Pomysł na to wpadł mi w nocy, i postanowiłam go zrealizować. Możecie interpretować tą pracę wedle uznania, chętnie poczytam Wasze propozycje w komentarzach, jeśli jakieś macie. Do tła użyłam pasteli suchych Toison D'or z KiN [jeśli chcecie recenzję, mogę spróbować] i patyczka do uszu.
Podoba mi się ta praca, chociaż na początku zależało mi jedynie na włosach. Jestem dumna z jeansów, bluzki, twarzy... wszystkiego :') 
Praca, która po skończeniu skojarzyła mi się z Francją, stąd to tło i tytuł. To pierwszy raz, kiedy rysowałam wieżę Eiffla, stąd nie jest idealnie... ale zależało mi bardziej na takim szkicowym przedstawieniu.
Niezbyt znam się na kawaii itp., tytuł odnosi się bardziej do napisu na swetrze. Podoba mi się jednak, jak cała praca wyszła, a zwłaszcza włosy. Taki nieład trochę xd
...czyli praca, która [jak na mnie] ma zadziwiająco dużo polubień na insta. Te linie w tle nie wyszły może idealnie jak od linijki, ale jakiś tam urok to ma. Aparat rysowałam całkowicie z głowy, więc przepraszam za jakieś błędy czy coś...
Praca inspirowana najnowszym albumem mojej idolki - Halsey. Starałam się oddać tutaj kolory hfk, oraz nieco klimat samej płyty. Napisy w tle to tytuł piosenek, jeśli ktoś jest ciekawy :')
Praca, która miała jedynie błyszczeć. Jednak pisaki metaliczne mają to do siebie, ze niezbyt widać ich blask na zdjęciach, więc musicie wierzyć mi na słowo...

To tyle, jeśli chodzi o prace - teraz chciałabym prosić Was o zostawianie mi pytań do Q&A w tej oto ankiecie:

Która praca z posta najbardziej Wam się podoba?

28 komentarzy:

  1. Mam silne przeczucie, że przez to, że wpis nie dotyczy jakiejś dramy, nikt go nie skomentuje... wiecie, to nie jest zbyt miłe ;-; myślałam, że jednak obchodzi Was trochę to, co tworzę, a nie tylko to, jak ktoś mnie obraża ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczegóż to? (Sorry, mam fazę na takie słowa [w sumie bardziej na zaiste].
      Ja w sumie nigdy nie komentuję blogów.
      Co do prac baaardzo podoba mi się trust, summer, reddish i shine. Ile było obrysów w tym szkicowniku?
      ~TaBardzoNieoryginalnaElyssa(KtóraZaKażdymRazemPodpisujeSięInnymPseudonimem)

      Usuń
    2. Nie szkodzi xd też mam takie fazy
      Albowiem patrząc na statystyki na bloggerze, gdy dodam wpis z jakąś dramą czy czymś, ma on jakieś 2 razy więcej wyświetleń niż "normalny" post, liczba komentarzy też jest większa. Trochę mnie to dołuje, bo pisanie o dramach wcale nie jest dla mnie specjalnie przyjemne, no ale...
      Hm... wszystkich kartek jest chyba 60 [tak pisze producent], ale 10 to przykładowe prace/inspiracje, więc w sumie obrysów jest jakieś 50 [ale ninu nie ma wszystkich prac dokończonych], jak policzę to dam znać [w tym poście jest chyba 28 prac].

      Usuń
    3. Chyba kupię ten szkicownik, fajny jest.
      ~Elyssa

      Usuń
    4. Jeśli dobrze policzyłam, wychodzi że obrysów jest 50, oprócz nich jest też te 10 grafik, ale ogólnie wg mnie opłaca się kupić. Może dodam też, że chyba ok. 5 szkiców jest z psem, i ich nie używałam, stąd w poście jest ich tylko 28.

      Usuń
  2. Świetne prace, wszystkie bardzo mi się podobają. Bardzo urzekająca fryzurka w pracy Back to School. Czekam na więcej takich cudownych prac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej ^^ co do fryzury w BTS [ah, nie ma to jak taki sam skrót jak zespół k-popowy], miałam wrażenie że nieco poszerza jej twarz... ale fajnie, że Ci się podoba.

      Usuń
  3. Ja staram się wszystko komentować odkąd odkryłam twój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chowałam nigdzie bloga xd nie no, żartuję
      Miło mi ^^

      Usuń
  4. Ja myślę, że praca "trust" dotyczy pewnej dziewczyny, która ubiera się dosyć oryginalnie, mocno się maluje, ma mnóstwo tatuaży i piercingów [chyba tak to się pisze, chociaż idk], ale jest bardzo miła i można na niej polegać. Jednak przez jej niecodzienny wygląd rodzice jej chłopaka twierdzą, że to jakaś latawica i w ogóle najgorsze zło świata. Ona chce, żeby jej w końcu zaufali i nie traktowali jej jak trędowatą. A napis "trust me" jest skierowany właśnie do rodziców jej chłopaka. Idk, może głupia teoria, ale ja tak to rozumiem :).
    Czy tylko dla mnie ten motyw monstery wygląda jak liście konopii?
    PS: Ten komentarz miał być napisany jeszcze przed Twoim komentarzem, Nin, ale niestety z pewnych powodów nie miałam wtedy możliwości go napisać.
    ~Chomiś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa teoria xd sama interpretuję to jako zbuntowaną dziewczynę, która czasami mówi za dużo, przez co ludzie boją się jej zaufać, stąd ten napis. Płomienie [tak interpretuję te pomarańczowe fragmenty tła] symbolizują to, że często niszczy relacje między sobą a innymi osobami, a czarna część tła strach ludzi przed nią.
      Idk xd lubię monstery, jak dla mnie wyglądają ciekawie. Miałam ustawić je na tło chrysi, ale nie znalazłam jakiegoś fajnego zdjęcia, więc na razie jest co jest... ale przynajmniej mam je w podpisie.
      PS. nie szkodzi xd nie musisz się spieszyć, ja co do tego mojego komentarza stwierdziłam fakt dotyczący statystyk.

      Usuń
  5. Mi najbardziej podoba się praca watermelons, summer i roses. Świetny post, czekam na kolejny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ następny post będzie może jutro, mam nawet o czym pisać... ale w roku szkolnym raczej codziennie nie będę blogować, LO trochę zobowiązuje ;-;
      Pozdro~

      Usuń
  6. Wrv, wiesz, że te pracki są cudne? :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prace *-* najbardziej podobają mi się roses,daisy i shopping queen ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^ ktoś na angl TM pytał, czy na roses jest brokat xd nie przepadam za brokatem, wolę biały żelopis

      Usuń
  8. Supi prace. Mi się najbardziej podobają: pineapple, blueberry, cherry, daisy oraz summer. Czy tylko mi za pierwszym razem prace artist przypominała jedną z postaci z LEGO friends? ← wiem, że nie są podobne, to tylko takie moje skojarzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki ^^
      Hm... lego friends znam jedynie z reklam w tv, więc zbyt wiele o nim nie wiem... ale jak sobie przypominam te postacie, to faktycznie jest pewne podobieństwo xd

      Usuń
  9. Jakie śliczne ryski, takie żywe kolorki i wgl. Uwielbiam twoją kreskę [gadam jak jakaś pf, ale co tam xD czasem można]
    Rób więcej takich postów *^*

    CrL <3 Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  10. Te prace są śliczne *-*
    One wszystkie są cudowne, jak mam wybrać najładniejsze? Ale chyba najbardziej podobają mi się:
    - Artist - niby robiona na szybko, ale ma w sobie to coś XD
    - Back to school - szczególnie podobają mi się włosy ^^
    - Z serii owocowej to wiśnia i pomarańcza :D
    - Kawaii
    - i Wieża Eiffla :D
    Ale wszystkie są śliczne.
    Ja się staram komentować wszystkie posty. CHyba że mnie nie ma przez dłuższy czas, to wtedy czytam wszystkie, ale niektórych już nie komentuję.Ale się staram ^^
    - FloRainly

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeej ^^
      Idk xd zawsze jest tak, że coś podoba Ci się nieco bardziej...
      Widzę xd nie no, niby nie liczę wszystkich komentarzy na chrysi [leniwy człowiek ;-;], ale widzę że chyba Ty skomentowałaś najwięcej wpisów... gratulacje czy coś xd

      Usuń
  11. O jaa, ale mam ochotę rysować w TM *0* xd
    Nawet z twojej recenzji kupiłam ten szkicownik ^*^
    Prace są cudoffne ❤ miałaś świetny pomysł na tą owocową serię ^^ a najbardziej podoba mi się praca "daisy" 💜 ona jest taka urocza *-*
    Jak ja się cieszę że w końcu coś innego niż tą sprawę z Juliną dodałaś *0* Zresztą pisałam Ci o tym w poprzednim komentarzu na poprzednim poście xd już myślałam że zmienisz nazwę bloga na "Dramy o Julinie" i będą zame posty o niej xdd
    Choć może masz rację, ludzi interesują czasem tylko dramy ;-; ja mówiłam za siebie o tym że nie przepadam za postami o dramach ale reszta czytelników najwyraźniej...bardzo je lubi :/ no cóż...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lel, ja też xd
      Ogólnie ostatnio jakoś niezbyt mi się rysuje w ll, te obrysy wydają mi się takie... nieproporcjonalne trochu ;-;
      O, fajnie xd ja poluję na któryś z generacji G [poprzedniej, której nie ma już na kiddo, gdzie kupiłam te co mam], również pocket.
      Dzięki xd co do tej serii to mam jeszcze kilka prac nieskończonych, czekających aż będę chciała się nimi zająć...
      Lel, nie, spokojnie xd jedyne co bym zmieniła z nazwą, to napisała ją z małych liter... co pewnie kiedyś zrobię...
      Niestety, widzę to po statystykach, i cieszę się że mam wsparcie, ale z drugiej strony przykro mi, że jak publikuję coś dla mnie przyjemnego, to jest taki słaby odzew w porównaniu z postem o dramie... chociaż i tak porównując statystyki teraz z tymi sprzed roku czy nawet kilku miesięcy, jest wielka różnica na plus.

      Usuń
  12. Ta owocowa kolekcja mnie urzekła *.* Szczególnie Watermelon i Pinneapple (pen xd) . Ta praca ,,Trust" kojarzy mi się z jakąś piosenką, ale nie pamiętam jaką ;-;

    OdpowiedzUsuń
  13. Trust, Pinapple, watermelon, rose, shine, sopping queen <3 Ever ♥

    OdpowiedzUsuń

♦ jeśli odpowiadasz na czyjś komentarz, korzystaj z opcji "Odpowiedz", znajdującej się pod każdym komentarzem
♦ jeśli komentujesz jako Anonim, pamiętaj, żeby się podpisać [wystarczy mi nawet jedna literka]
♦ hejty - przeważnie je zostawiam, czasami zdarzy mi się odpowiedzieć
♦ szanuję konstruktywną krytykę, a nie zwyczajny hejt
♦ ostateczna decyzja, czy dany komentarz zostanie opublikowany, należy do mnie
♦ wulgaryzmy [akceptuję tylko te w obcym języku, np. angielski, niemiecki] - jeden/dwa ~ ok, co drugie słowo wymagające cenzury ~ niestety, albo użyjesz magii gwiazdek lub innych słów, inaczej komentarz raczej się nie pojawi
♦ "Super blog, wpadnij do mnie " - niestety, takich komentarzy nie publikuję